Spring naar bijdragen

Leerzaam middagje met de doctor


Mitchell2.24v
 Share

Recommended Posts

Vandaag ben ik weer met de ZJ bij de doctor geweest.

_MG_6123.jpg

Het was gezellig, en het was best leerzaam. Uiteindelijk weet ik nu dat ik toch mijn trackbar moet vervangen, de huidige heeft een versleten kogel, en de vooras staat niet in het midden doordat ik de auto iets verhoogd heb.

_MG_6131.jpg

Het plan was de bushings in het voor (en achter) onder te vervangen. Dat is niet helemaal gelukt, aangezien de bouten en moeren zo vast zaten dat er vrij snel al een afbrak...

_MG_6173.jpg

_MG_6177.jpg

_MG_6202.jpg

Gelukkig had Ed nog één bout liggen die gebruikt kon worden, maar die moest wel iets aangepast worden...

_MG_6197.jpg

Omdat er verder geen reserve bouten waren, hebben we de werkzaamheden maar wat ingekort. Uiteindelijk hebben we al met al voor en achter de stabilisatorstangen van nieuw rubber voorzien, en ik heb zelf de schijven en blokken voor vervangen voor de BrakeMax Sport versie.

_MG_6155.jpg

De trackbar achter kregen we niet zo 1.2.3. los omdat er een gastank in de weg zat! Dat moet dus de volgende keer, wanneer de rest van 't rubber ook aan de beurt is, en de hele as los gaat.

_MG_6267.jpg

Het oude rubber en de oude schijven waren niet echt super meer. Bovendien waren de schijven kom, wat erg vervelend is met remmen rond 70 km/u.

_MG_6253.jpg

_MG_6144.jpg

Tot slot nog even FlashLube ingebouwd en gezocht naar vreemde geluiden.

_MG_6299.jpg

_MG_6281.jpg

bewerkt door Mitchell2.24v
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...