Spring naar bijdragen

achteras gezocht


kleine smurf
 Share

Recommended Posts

ben op zoek naar een complete achteras voor een wrangler 4.2 uit 87

heeft iemand nog wat liggen voor weinig:whistle:

Kwam dit citaat tegen op modderpoel van jou. ik rij er ook mee met 35 en nu heb ik er 37 onder zitten.

Ik ben bang dat je dan meer als 1 dana 35 achteras nodig zal hebben. Dit gaat niet goed komen dan met 37 inch banden.

Wat voor overbrenging heb jij erin zitten. Ik zou dan overwegen om een chrysler 8.25 29 spline achteras te gaan gebruiken. Zijn bijna 2 keer zo sterk als de dana 35 as en net zo sterk als de dana 44 as. Ok ze kosten meer als de dana 35 as maar over een paar maanden zal je weer een dana 35 as nodig hebben met 37 inch banden ben ik bang. En dan ben je net zoveel kwijt als een chrysler 29 spline achteras.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam dit citaat tegen op modderpoel van jou. ik rij er ook mee met 35 en nu heb ik er 37 onder zitten.

Ik ben bang dat je dan meer als 1 dana 35 achteras nodig zal hebben. Dit gaat niet goed komen dan met 37 inch banden.

Wat voor overbrenging heb jij erin zitten. Ik zou dan overwegen om een chrysler 8.25 29 spline achteras te gaan gebruiken. Zijn bijna 2 keer zo sterk als de dana 35 as en net zo sterk als de dana 44 as. Ok ze kosten meer als de dana 35 as maar over een paar maanden zal je weer een dana 35 as nodig hebben met 37 inch banden ben ik bang. En dan ben je net zoveel kwijt als een chrysler 29 spline achteras.

:yes:

hoi de as is niet voor smurfje maar voor een andere die is gewoon standaard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb er een voor 200 euro, compleet met remmerij, etc, zo er onder zetten en rijden !

groet pat.

Is het niet goed om te weten wat voor R&P er in die wrangler zit en wat voor R&P er in jouw as zit?

Anders zal het rijden straks van hele korte duur zijn toch. Schijnt niet zo lekker te rijden met 2 verschillende R&P's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...