Spring naar bijdragen

plek vehicle safety cert. label


Recommended Posts

hallo,

vandaag bij RDW geweest om mijn TJ op Nl kenteken te zetten. In principe geen grote problemen, maar keurmeester wou graag plaatje zien waarop de totale massa, aslast voor en achter etc. Dit staat op vehicle safety certification label. kan hem alleen niet vinden. Gaat om een 2000 TJ heeft iemand suggesties. Alvast bedankt voor jullie antwoord

mvg lorenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dank je :P was al een tijdje lid maar was er nog niet van gekomen om me voor te stellen:blush::ohmy: zal dit ff later doen.

nee zit niet op deur stijl, ga ff wat plastic weg halen, heb een rubicon tombraider uitvoering en hier zit wat extra paneeltjes hier en daar, hoop wel dat ik hem vind, zou me een hoop werk besparen aangezien de homologatie afdeling van daimler niks voor mij dan betekenen, omdat dit model niet officieel in NL is uitgebracht.

maar niemand ervaring dus met dat label (sticker o.i.d.)

mvg lorenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hij is van 2001, kan van alles vinden behalve dat rot stickertje, terwijl ik lees via een gedownloade handleiding, dat iedere chrysler die uit de fabriek komt er zo een heeft.

The label is located above the door hinge on the driver-side a-pillar.

Staat in die handleiding, in mijn engels begrijp ik boven het deurscharnier aan de bestuurders kant, zie alleen een hoop draden etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The label is located above the door hinge on the driver-side a-pillar.

Staat in die handleiding, in mijn engels begrijp ik boven het deurscharnier aan de bestuurders kant, zie alleen een hoop draden etc

exact, alleen dan aan de buitenkant van de deurpost. (normaal gesproken)

Misschien ooit gespoten/weggehaald/omgekat? :ohmy:

Aan de andere kant kun je al die info ook via Chrysler/dealer opvragen met het VIN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...