Spring naar bijdragen

kalender van 2004


Gast Ed4wd01
 Share

Recommended Posts

He hallo collega Jeepers,

net van mijn alleraardigste wederhelft een nieuwe agenda voor 2004 gehad, toen ik daar alle evenementen in op schreef dacht ik dat kan ik in het forum ook wel eens doen......dus bij deze zojuist een paar blauwe vingers opgelopen...maar hij staat er op, de Agenda van 2004 van Jeepclub Nederland.

Weet je nu ook ergens een evenement zet dit dan alvast op de kalender...kunnen we allemaal zien wanner we wat harder moeten sleutelen of slijmen of ......

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

even een oud onderwerp nieuw leven in blazen...... smile.gif

heb zojuist de VOORLOPIGE planningen van 4X4 de Veluwe, JeeBee, en de Recreatieve ook in de agenda ingevoerd. Let wel op dat alle data ondervoorbehoud zijn en dat je voor deelname even de site van des betreffende vereniging checkt. Dit om teleurstellingen te voorkomen sad.gif en kwade gezichten en berichten in mijn mailbox mad.gif

greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nee hoor niet zonder werk, niet zonder Jeep, maar het is gewoon TE koud om 's avonds te sleutelen en ik woon hier alweer 33 jaar dus ook geen nieuw huis.

Greetz Edwin

wel heel erg met de Jeep en 4X4 rijden begaan. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...