Spring naar bijdragen

alarm gaat af....


Recommended Posts

Beste Allemaal,

Na een half jaar met een XJ te hebben gereden hebben we het Jeep virus te pakken.. en een Grand Cherokee V8 gekocht (van 99 het ronde type zeg maar) Wat een fijne auto zeg!!

Maar nu heb ik een probleempje:unsure: Ik heb deze week twee nieuwe handzenders ingeleerd in mijn alarm systeem. maar toen ik vanmorgen de auto openmaakte ging spontaan de claxon van de auto aan het herrie maken!! dus niet het alarm maar het lijkt op het orginele alarm. Hoewel het een nederlandse auto is en dit niet aan staat origineel en het lampje wat op het dashboard zit ook niet brand... maakt hij toch echt een takke herrie! auto start overigens wel gewoon..

Wie kan mij helpen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je de auto op slot gezet met de AB? Ik heb jouw beschreven effect wanneer ik de wagen op slot zet met de hand (binnen schuifje omzetten en klink vasthouden) of met de sleutel het portier afsluit. Dan laat het "native" alarm zich horen.

Grts JPK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je de auto op slot gezet met de AB? Ik heb jouw beschreven effect wanneer ik de wagen op slot zet met de hand (binnen schuifje omzetten en klink vasthouden) of met de sleutel het portier afsluit. Dan laat het "native" alarm zich horen.

Grts JPK.

Nee heb hem met de AB opslot gezet en opgemaakt.. volgens Vema Den Bosch en Snel inbouw center komt dit wel eens vaker voor en kunnen ze er niets aan doen:( Bij de in nederland geleverde auto's werd het orginele alarm niet "aan / in geschakeld" voor hij naar de dealer ging vanwege de scm goed keuring toen.. Raar verhaal maar goed..

Hij heeft het gisteren en vandaag verder ook niet meer gedaan...:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...