Spring naar bijdragen

Ai, that hurts maar mijn dank aan jullie allen


Rick*
 Share

Recommended Posts

Het is tijd geworden om afscheid te nemen van mijn witte Cherokee. De motor loopt niet meer soepel, APK is verlopen en ik ga zakelijk meer rijden en dan is een Jeep niet meer een optie.

Bij de beginpagina heb ik hem bij het commerciele gedeelte te koop gezet.

Mijn pijn in mijn hart weliswaar daar deze Jeep oersterk is gebleken en ik geweldig veel plezier met hem heb gehad. Zo had ik hen direct na mijn echtscheiding gekocht, beschouw het als een soort positieve therapie.:lol:

Probleempje?, kick asses en de Jeep liep weer. Mede door jullie adviezen en technische hulp loopt dat kreng nog steeds alhoewel er bijna 357.000 mls op te teller staat.

Mocht een van jullie hem voor onderdelen willen gebruiken of er een vervangmotor in plaatsen dan hoor/lees ik het graag.

Maar vooral A BIG THANKS aan jullie allemaal. Een club als de deze kom ik zelden tegen en houd de Jeep Alive & Kicking.

Mijn Jeep bloed zit in de aderen en als het weer goed gaat komt er simpelweg weer een Jeep.....just do it.

Veel plezier en tot Jeeps, :D

Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend! Maar vroeg of laat kom je inderdaad weer terug :wacko:

Ik heb jaren geleden ook een XJ weg moeten doen (andere omstandigheden, maar het 'verlies' is hetzelfde). En halverwege vorig jaar heeft het Jeep-virus toch weer toegeslagen. En nu laat het nooit meer los denk ik. Ik heb nog nooit zo vaak met zwarte handen getypt, maar het bevalt me prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...