Spring naar bijdragen

Schakelaar dimlicht-grootlicht


Recommended Posts

Hallo medeliefhebbers,

Steeds vaker laat de verlichting van mijn Wrangler me in de steek als ik even van dim- naar grootlicht schakel.

Flash is géén probleem, alleen als de schakelhendel aan 't stuur dus naar voor geduwd werd.

Ik hoorde dat de eigenlijke schakelaar ergens onderaan de stuurkolom zou zitten maar ik vind daar niets dat op een schakelaar lijkt.

Wie heeft er tips?

Groetjes,

Les Charles

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De schakelaar zit links tegen de stuurkolom. Hij wordt bediend met een ijzeren "stangetje" vanuit het bovenste deel van het stuurhuis.

Als je de schakelaar demonteert, plak dat stangetje dan even aan de stuurkolom vast met een stukje tape. Dat voorkomt dattie eruit schiet en je een tijd bezig bent om 'm weer terug te steken.

Oja... Als je een nieuwe besteld: Zorg dan voor een exemplaar mét seinlicht. Zonder past ook, maar dan heb je geen seinlicht meer, zoals je zal begrijpen.

Zo ziet het ding eruit:

0421.11.jpg

Volg de linkerkant van de stuurkolom vanaf de vloer richting dashboard, en je komt 'm vanzelf tegen!

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...