Spring naar bijdragen

oh ohhh problemen!!!


Pim
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

"Wat ging er vooraf???" (geen intresse begin dan bij ) --- !!!! ø !!!! ---

18 jaar wat een grote auto, je komt jezelf wel tegen, hij zal wel wat lusten, allemaal uitspraken die jullie vast ook bekend in de oren klinken...

Een nare bijkomstigheid is dat jonge chauffeurs, als ik, ook nog niet zoveel rij-ervaring hebben(buiten de lessen in het Golfje wink.gif !!!)

Nu reed ik dus (heel voorzichtig) een wegversmalling tegemoed maar TOCH de bocht verkeerd ingeschat en het paaltje wat ik daarbij tegenkwam vond het erg nodig om nogal een nare herinnering aan deze ontmoeting te koppelen.

Ik zat dus met een kras/deuk over 2 deuren aan de linkerkant ... (das inderdaad niet zo mooi... wacko.gif )

Repareren bij de schadeexperts : € 850,- of € 1250,- das niks voor mij dus opzoek gegaan naar alternatieven...

Na gespeur over het internet kon ik beide deuren kopen, nog in mijn kleur ook...

Vanmiddag zijn ze gebracht en blijken toch niet helemaal mijn kleurtje te zijn.... Balen natuurlijk... dus dan nu mijn vraag....

--- !!!! ø !!!! ---

Is er iemand die een goede spuiterij weet om mijn deuren wel in de goede kleur te krijgen....

En heeft er misschien iemand ervaring/tips met betrekking op het verwisselen van (linker) deuren....

Ik ben benieuwd, Groeten Pim!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pim

Zijn de rechter deuren ook goed want daar heb ik wel ervaring mee(geintje) biggrin.gif

Nee ff zonder gein het klusje is goed te doen maar het kost wel wat tijd en niet te vergeten geduld.

De ramen zijn het meeste werk en daar heb je geduld bij nodig om de rubbers er weer goed in te krijgen.

Maar al met al goed zelf te doen.

Suc6 JEEP(ED) thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...