Spring naar bijdragen

mistlampen...


tako
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem met me mistlampen?????

De mistlampen schakelen dmv van de grootlicht schakelaar op de grond, terwijl er volgens mij een aparte schakelaar voor zit?

Als ik de mistlampen aansluit branden deze alleen als de grootlichtknop gedeactiveerd is en er geen blauw lamp je brand in het dashboard.

Zet ik me grootlicht schakelaar aan gaan de verstralers uit….. dit moet juist anders om volgens mij??

Horen de mistlampen niet geschakeld te worden door de schakelaar onder het dashboard?, of horen de mistlampen te schakelen met de grondschakelaar voor grootlicht…

In ieder geval ik weet snap het niet, er zal vast wel iemand zijn die dit probleempje kan ophelderen….

Bvd.

Tako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik heb een probleem met me mistlampen?????

De mistlampen schakelen dmv van de grootlicht schakelaar op de grond, terwijl er volgens mij een aparte schakelaar voor zit?

Als ik de mistlampen aansluit branden deze alleen als de grootlichtknop gedeactiveerd is en er geen blauw lamp je brand in het dashboard.

Zet ik me grootlicht schakelaar aan gaan de verstralers uit….. dit moet juist anders om volgens mij??

Horen de mistlampen niet geschakeld te worden door de schakelaar onder het dashboard?, of horen de mistlampen te schakelen met de grondschakelaar voor grootlicht…

In ieder geval ik weet snap het niet, er zal vast wel iemand zijn die dit probleempje kan ophelderen….

Bvd.

Tako

verstralers, mogen wel aan als je groot licht voert, mistlampen niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

verstralers, mogen wel aan als je groot licht voert, mistlampen niet.

dat is nou juist de grap... de verstrallers branden als het groot licht uit is en anders om?

Noemde het mislampen maar zijn verstrallers.... de mist lampen zitten toch alleen aan de achter kant?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mistlampen of breedstralers

achter is mistachterlicht

oke dan ziten we op één lijn... het gaat dus om de verstralers..

Zou het kunnen dat de draad van de verstralers gekoppeld zit aan het gewone licht ipv aan het grote licht?

Maar dat zou wel raar zijn, aangezien de verstralers al van uit de fabriek geinstaleerd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke dan ziten we op één lijn... het gaat dus om de verstralers..

Zou het kunnen dat de draad van de verstralers gekoppeld zit aan het gewone licht ipv aan het grote licht?

Maar dat zou wel raar zijn, aangezien de verstralers al van uit de fabriek geinstaleerd zijn.

Heb het al opgelost…..

Op een of andere manier waren de verstralers op het gewone licht aangesloten ipv op het grote licht…. Veranderd en nu werkt het prima.

In ieder geval bedankt.

Mzl.

Tako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...