Spring naar bijdragen

versnellingsbak pook verbuigen....kan dit of gaat hij breken ?


Recommended Posts

De verhoging heeft wat kleine restpuntjes opgeleverd,....waaronder het inleggen in de 2e en 4e versnelling ( het rubber van de hoes wordt te veel opgedrukt naar achteren waardoor de pook weer uit de schakelgangen wil schieten ). Zonder dat rubber schakeld hij goed dus een aanpassing aan de hoek van de pook is genoeg. Nu is mijn vraag of ik deze met een buigijzertje kan zetten of is het van dusdanige legering -materialen dat hij dan breekt ?

Het gaat dus om een Wrangler TJ van 97.......

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verenstaal ? Voor een versnellingspook ......Oke, dat gaat lastig worden dan....Dan zou ik het dus voorzichtig moeten proberen met warmstoken maar dat vind ik niet zo`n goede optie in de auto en naar de versnellingsbak toe lopen dan de temperaturen te veel op en is er kans op beschadigingen.... Iemand opties..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks,...ook bij een TJ ? Zo ja dan ga ik niet aan het rubber kloten maar ga ik even met Ed aan de gang om het te buigen met hitte....

Hallo als het bovenstuk eraf haald kun je met een sokkentang zo het anderstuk verzetten zonder warm te stoken is bij mij ook gebeurd

grt Herman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...