Spring naar bijdragen

remmen


Ronbeton
 Share

Recommended Posts

hoi, ik ben op de controle afgekeurd voor de remmen, en je voelt het ook wel dat ze achteraan goed nemen en vooraan een pak minder, heb alles eens goed ontlucht en gekuist, ( deze wagen heeft bijna een jaar stilgetaan buiten) heb nu het gevoel dat ze wel beter nemen vooraan, maar achteraan nemen ze toch steeds nog een pak beter.Als ik doorduw, pieppen ze achter en nemen vooraan normaal. Mijn vraag is nu zou ik de remschoenen en blokkken vervangen of de hoofdremcylinder?:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi, ik ben op de controle afgekeurd voor de remmen, en je voelt het ook wel dat ze achteraan goed nemen en vooraan een pak minder, heb alles eens goed ontlucht en gekuist, ( deze wagen heeft bijna een jaar stilgetaan buiten) heb nu het gevoel dat ze wel beter nemen vooraan, maar achteraan nemen ze toch steeds nog een pak beter.Als ik doorduw, pieppen ze achter en nemen vooraan normaal. Mijn vraag is nu zou ik de remschoenen en blokkken vervangen of de hoofdremcylinder?:wub:

Het lijkt er op dat de cylinders blijven hangen achter , je kunt ze uit elkaar halen en schoonmaken of nieuwe er in zetten.

Of je remdrukverdeler is overleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi boris, de licht schakelaar is goed aangekomen, waarvoor dank. wat betreft de remdrukverdeler, is dat het blokje onder de hoofdremcylinder? ik had op een andere site, nl. http://www.lunghd.com/ gelezen deze eens uit elkaar te halen en te reinigen, of is het beter deze meteen dan te vervangen?

Ja het is het goudkleurige ding , er zitten diverse plunjertjes in , er zou er 1 vast kunnen zitten of haperen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...