Spring naar bijdragen

zijn zij gek, of ben ik naief


marc van rossem
 Share

Recommended Posts

Graag vraag ik jullie ongezouten mening. Ik heb een offerte aangevraagt voor een 4 inch verhogingsset voor mijn xj. Ik kreeg toen te horen dat een 4 inch verhoging niet bestond, alleen 3 inch (?????????????). De set moest 1071 eurie gaan kosten, deze set had geen bladveren, deze kwamen er ook nog bij: 402 eurie. Een totaal kostenplaatje van bijna 1500 eurie, ex montage.

Ik heb op het jeepcamp volgens mij toch hele andere bedragen gehoord, dus mijn vraag is:

Is bovenstaande prijs redelijk voor de onderdelen? Of zijn zij gek of ben ik naief?

Groetjes

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by marc van rossem@Sep 19 2004, 14:43

Graag vraag ik jullie ongezouten mening. Ik heb een offerte aangevraagt voor een 4 inch verhogingsset voor mijn xj. Ik kreeg toen te horen dat een 4 inch verhoging niet bestond, alleen 3 inch (?????????????). De set moest 1071 eurie gaan kosten, deze set had geen bladveren, deze kwamen er ook nog bij: 402 eurie. Een totaal kostenplaatje van bijna 1500 eurie, ex montage.

Ik heb op het jeepcamp volgens mij toch hele andere bedragen gehoord, dus mijn vraag is:

Is bovenstaande prijs redelijk voor de onderdelen? Of zijn zij gek of ben ik naief?

Groetjes

Marc

<div align="right">

Over gek of naief zal ik me hier niet uitlaten, maar ben zelf ook wel eens steil achterover geslagen van een offerte, betrof een 3" kit voor een ZJ, kwam ook ongeveer op 1500 pleuro.

Probleem is ook wel een beetje dat er hier in nederland maar een relatief kleine markt is voor dit soort "big boys toys".

In XJ kit's is er wel een aardige keuze, 3", 6" en zelfs 8"

Een 3" kit is vrij simpel op te bouwen naar 4".

Achteras--> Een blok ijzer tussen het veerpakket en de as en langers U-bouten

Vooras-->2 extra isolator's, een "budget boost" of zelfs een ACOS. behoort tot de mogelijkheden.

Maar om even terug te komen op het prijspeil, dat is in de states toch wel wat vriendelijker, zeker met de huidige dollar koers.

Heb zelf inmiddels goede ervaringen met deze en deze.

Suc7.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...