Spring naar bijdragen

radio uit bouwen jeep wrangler 2006


Recommended Posts

Ik ben in het gelukkige bezit van een sahara uit 2006 en wil een ipod aan sluiten .zijn hier mensen met ervaring , met het uitbouwen van de radio en met het aansluiten van een een icepod(

www.icepod.nl) en of het wel gaat het aan sluiten van een icepod op een fabrieks radio.

alvast bedankt voor de reakties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het middelste paneel kan helemaal los:

bovenop zit een bakje dat eruit kan, daaronder een paar schroeven.. verder zit er 1 schroef achter de asbak als je die eruit haalt.

Dan rest nog een viertal klemmen, onderaan beginnen met wat beleid alsof je een klep openmaakt.

de radio losschroeven en maar kijken wat voor stekkers je vindt. Wie weet dat ze in 2006 al zo ver waren. :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het middelste paneel kan helemaal los:

bovenop zit een bakje dat eruit kan, daaronder een paar schroeven.. verder zit er 1 schroef achter de asbak als je die eruit haalt.

Dan rest nog een viertal klemmen, onderaan beginnen met wat beleid alsof je een klep openmaakt.

de radio losschroeven en maar kijken wat voor stekkers je vindt. Wie weet dat ze in 2006 al zo ver waren. :bye1:

dankje voor de snelle reaktie maar ik heb geen asbak (schakelaar voor de rechtse plofzak)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Nee, de maat zit er precies tussenin.. dan zou je je dash eerst moeten verbouwen. (tis een optie :P)

er zijn wel radio's voor de TJ met navigatie erop af fabriek, maar die zijn vrij prijzig.

010dash01en5.jpg

Ik denk dat een tussenoplossing het beste is, standaard (enkel din) radio m.b.v. adapter inbouwen en navi apart monteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...