Spring naar bijdragen

Spoorverbreders???


Blue4.2
 Share

Recommended Posts

Op dit moment staan m'n banden optisch ietwat te ver naar binnen, doordat ik van die king size fender flares erop heb en rijd met 31x10.5x15.

Nou ben ik aan het kijken om 't een beetje op te leuken, maar tijdens het rijden in het terrein ook praktisch te houden. Nou wil ik binnenkort voor modderbanden gaan kijken:

Opties:

a: 32x11.5x15 mudjes (33 gaan niet ivm flex)

b: spoorverbreders eronder....

c: combinatie van beide

Voordat er weer gespempt word:P: ja ik zou er smallere flares op kunnen zetten, maar ik vindt deze mooi. Ja ik zou de wagen op kunnen hogen, om 33érs te zetten. Maar wil ook nog graag parkeergarages in....:worshippy:

Maar, heeft iemand ervaring met spoorverbreders(spacers). Voor en nadelen?

op onderstaande plaatje is enigzins te zien hoever de wielen onder de flares zitten...

dsc00150qu2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben 35 ers er onder liggen met spoorverbreders. Geen enkel probleem, alleen meer zooi tegen zijkant auto in de modder, maar ja, wordt toch afgespoten na gebruik!

Staat verder wel goed, alleen een zeikerd van politie kan...opmerking maken omdat banden buiten de flares komen. Nog niet meegemaakt, maar daar moet je rekening mee houden. succes Theo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vin die dingen maar niks,

ze zijn duur...en lastig

ik zou het in de BS van de velgen gaan zoeken..

niet dat het daar goedkoper van wor....maar in mijn ogen wel beter

Zat ik ook al aan te denken...maar wat voor maat band past waarop(velg). Heb nu 7j of 7.5j ben er niet helemaal zeker van. Past hier een 32x11,5 op? of moet je dan alweer aan 8j of groter gaan denken? tja en 12,5 zie je toch meestal op 10j liggen. met 32x11,5 win je toch alweer een inch.

maar heb ook wel is ergens opgevangen dat spoorverbreders slecht voor je assen/diff zouden zijn? maar is dat ook zo. Snap dat als je op bredere banden gaat staan dat er meer kracht op je diff komt, maar wat zouden spoorverbreders dan doen? Kan me er niet echt een voorstelling van maken...

Ik snap wel wat je bedoelt dat het lastig is ivm sleutelen of effe een remtrommel eraf gooien om schoon te maken na in de blubber gezeten te hebben.

Tja en modder op de zijkant hou je toch, je mot tenslotte ook wel is sturen.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat ik ook al aan te denken...maar wat voor maat band past waarop(velg). Heb nu 7j of 7.5j ben er niet helemaal zeker van. Past hier een 32x11,5 op? of moet je dan alweer aan 8j of groter gaan denken? tja en 12,5 zie je toch meestal op 10j liggen. met 32x11,5 win je toch alweer een inch.

maar heb ook wel is ergens opgevangen dat spoorverbreders slecht voor je assen/diff zouden zijn? maar is dat ook zo. Snap dat als je op bredere banden gaat staan dat er meer kracht op je diff komt, maar wat zouden spoorverbreders dan doen? Kan me er niet echt een voorstelling van maken...

Ik snap wel wat je bedoelt dat het lastig is ivm sleutelen of effe een remtrommel eraf gooien om schoon te maken na in de blubber gezeten te hebben.

Tja en modder op de zijkant hou je toch, je mot tenslotte ook wel is sturen.:)

Hai Nils,

Vraag even aan ED welke velgen hij aan mij geleverd heeft, die staan behoorlijk buiten de Jeep namelijk ;)( te ver voor de APK binnenkort :bye1: ) , in dat geval heb je echt geen spoorverbreders nodig...

:D:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...