Spring naar bijdragen

diesel motor


Recommended Posts

Ha John,

Ik heb er ook zo één. Ik begrijp je vraag, want echt vlot is hij niet. Helaas weet ik niet of dit op te lossen is. Ik vermoed alleen met een turbo of andere motor.

Heb jij misschien informatie over de motor, zoals afstelgegevens, electrisch schema etc.?

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Mmm.., Diesel in een Jeep !!?? Ik zweer bij Diesel !! Ik loop al geruime tijd met het idee een V8 diesel (chevrolet) in een CJ7 te bouwen, vermogen zat zou ik denken. Heeft iemand hier ervaring mee? Krijg je zoiets uberhaupt op kenteken?

hallo in een jeep of cj hoort gewoon geen diesel maar probeer hem eens meer brandstof tegeven op brandstofpomp

of pomp uit elkaar halen en goed afstellen

tegen de rook grens

wil wel degelijk helpen :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm.., Diesel in een Jeep !!?? Ik zweer bij Diesel !! Ik loop al geruime tijd met het idee een V8 diesel (chevrolet) in een CJ7 te bouwen, vermogen zat zou ik denken. Heeft iemand hier ervaring mee? Krijg je zoiets uberhaupt op kenteken?

Ik heb ook jaren een cj diesel gehad.

Toen ook met het idee gespeeld een 6.2 chevy diesel te monteren.

Motorsteunen en adapters zijn zo te koop.

Of je dat op kenteken krijgt weet ik niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ook es op een aantal amerikaanse fora.

Daar is diesel (door de stijging van de brandstofprijs) niet langer een brandstof voor vrachtwagen chauffeurs en zie je ook tal van projecten opduiken ivm ombouw naar diesel.

Ik JP magazine onlangs stond een cj7 met een 6cyl nissan diesel uit een scout II.

Die mens had de hele aandrijflijn overgebouwd:

6 cyl diesel + T19 bak en Dana 300 tussen bak en dana 44 assen voor en achter.... Dan heb je relatief goedkoop een super jeep....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...