Spring naar bijdragen

Aanschaf Gc op lpg


Recommended Posts

Hey Richard.

Ik heb een Grand Cherokee uit '95 op LPG.

Bij mijn adviserend rondje kwam ik eropuit dat de 4 liter motor zich hier beter voor leent.

Wel zou ik je willen adviseren gelijk uit te kijken naar een lpg G3 installatie.

Waar je verder op moet letten, niet alleen op de 1e indruk, op het oog.

Ik zou je adviseren om sowieso goed te kijken of je blok 'droog' is, (geen overmatige olielekkage) en de motor smooth loopt, even de vuldop van de olie eraf halen en kijken of daar geen schuim op zit (lekke koppakking)of de auto van binnen droog is (onder de matten, bij de raamlijsten, en in het handschoenenkastje), of de onderkant geen rot heeft (draagbalken e.d.), of de remblokken en remschijven nog goed zijn, de uitlaat en banden uiteraard en 't liefst ook een onderhoudshistorie.

Ik vergeet vast nog 't 1 en ander maar dat zal dan wellicht aangevuld worden door de echte kenners.

Veel succes met je a.s. aanschaf!!

Groeten, Ferdi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Richard ik heb zelf sinds 3 weken een grand cherokee 5.2 op lpg g3 installatie .Maar het loopt perfect ik voel werkelijk waar geen verschil met benzine en ik zou zelf toch eerder voor 5.2 v8 gaan aangezien dit qua verbruik niet veel scheelt en het loopt veel mooier . wel weer iets zwaarder

heerlijke wagen echt een beest. waar je op zeker veel plezier aan zult beleven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...