Spring naar bijdragen

verangen elektrische antenne??? Hoe??


Recommended Posts

ik ben weer aan mijn volgende project toe. Ik wil de elektrische antenne vervangen. Deze zit bij mij ( zj 98 4.0 ) rechtsvoor in het scherm.

Ik krijg de antenne van binnenuit, door de wielkast wel los. Alleen de bekabeling en de antenne kabel????? Ik neem aan dat het de bedoeling is om het spatbord te laten zitten??

wie heeft dit al eens ooit gedaan???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben weer aan mijn volgende project toe. Ik wil de elektrische antenne vervangen. Deze zit bij mij ( zj 98 4.0 ) rechtsvoor in het scherm.

Ik krijg de antenne van binnenuit, door de wielkast wel los. Alleen de bekabeling en de antenne kabel????? Ik neem aan dat het de bedoeling is om het spatbord te laten zitten??

wie heeft dit al eens ooit gedaan???

kijk maar in howto..staat mooi verhaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit was ik eerst ook van plan maar gelukkig was dit bij mij niet nodig.

ik kon de antenne mast zo ook vervangen.

als je toch de gehele antenne motor uit het voorscherm wil halen is dat een lastige klus.

als je het zekering paneel rechts voor in de auto(bij de voeten van de bijrijder) loshaalt, zie je als het goed is een stekker van de antenne kabel. deze kan je losnemen. de bedrading van de motor zit helemaal linksbovenin in het zekeringkastje.

maak de stekker voorzichtig los.

verder loopt de bedrading achter het zekeringkastje door en daardoor niet te zien, door het binnenscherm.

ik denk dat het verstandig is om het spatbord los te nemen om zo het doorvoerrubbertje met de bedrading makkelijk uit en in het binnenscherm te krijgen.

veel succes pienoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...