Spring naar bijdragen

straatbandjes


MCJeep
 Share

Recommended Posts

ik heb nog wel wat 235/75 (of 70 weet het niet zeker) r15 banden op zwarte honinggraatvelgen:

voor kratje heineken mag je ze alle 5 op komen halen...

Helemaal top... Ik moet alleen even kijken wanneer ik kan, je woont nl niet naast de deur!! Ik vindt het wel leuk om een keer bij je langs te komen kan ik gelijk je project bewonderen;)

Zijn het die zwarte ???? scheeld me weer spuiten ik heb nl dezelfde alleen in grijs. die mag je dan weer van mij hebben ...

Voor de mensen die in m`n buurt wonen en nog wat over hebben hoor ik het ook nog graag.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal top... Ik moet alleen even kijken wanneer ik kan, je woont nl niet naast de deur!! Ik vindt het wel leuk om een keer bij je langs te komen kan ik gelijk je project bewonderen;)

Zijn het die zwarte ???? scheeld me weer spuiten ik heb nl dezelfde alleen in grijs. die mag je dan weer van mij hebben ...

Voor de mensen die in m`n buurt wonen en nog wat over hebben hoor ik het ook nog graag.;)

ik hoef er niks voor terug te hebben, er liggen nu 4 setjes wielen in/rond mijn huis en dat moeten er 2 worden.

k heb btw nog een hele boel 1991/92 XJ onderdelen in het geval dat je nog meer nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...