Spring naar bijdragen

Flowmaster


Recommended Posts

Hey Gusmano,

Ik weet dat GP-Service in Son en Breugel ze levert en ze er netjes onder monteert.

Is alleen geen Gelderland....:whistle:

Ik heb die van mij uit de USA laten komen....scheelt een hoop knaken :P

Gr, Emile

P.S. Leuke website heb je. Bouw zo door...aan je website en GC....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Voor een mooie prijs en snelle vriendelijk service adviseer is Co Oskam:

http://www.co-oskam.nl/cooskam/

Ik heb daar goede ervaringen

Greetz. :P

Ik ga morgen een Flowmaster onde mijn ZJ laten zetten.:rolleyes:

Ben er nog niet uit welke precies,:wacko:maar bij Oskam zullen ze me morgen wel het een en ander uitleggen, zei de man die ik aan de telefoon had.

Gusmano:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga morgen een Flowmaster onde mijn ZJ laten zetten.:rolleyes:

Ben er nog niet uit welke precies,:wacko:maar bij Oskam zullen ze me morgen wel het een en ander uitleggen, zei de man die ik aan de telefoon had.

Gusmano:B

Misschien ben je inmiddels terug? En waren de buren blij met je? :P

En welke ist geworden, en voor hoevbeel als ikvragen mag? Ook ik sta op de nominatie om mijn cherrybom te vervangen door een Flowmaster namelijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal nix mis mee!! Maar de mijn is gescheurd en al een paar keer gelast. Nu nog steeds lek, vandaar de vervanging.... Dacht dat Flowmaster duur was, maar dat valt erg mee, vandaar nu toch maar een Flowmaster.....

Wat ben jij kwijt voor de Flowmaster. Ik ben kwijt voor mijn RVS cherrybom incl. montage 100,00 Eur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben jij kwijt voor de Flowmaster. Ik ben kwijt voor mijn RVS cherrybom incl. montage 100,00 Eur

Een paar weken geleden belde ik naar Co Oskam, en die gasten vertelde me dat ik incl montage ca. € 150,- kwijt zou zijn. Dus dat vind ik nog wel mee vallen... Misschien nog wel afhankelijk van welk type uiteraard... En voor die RVS cherry was ik het zelde kwijt. En bevalt die bomb je? Geen problemen met scheuren of iets dergelijks...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar weken geleden belde ik naar Co Oskam, en die gasten vertelde me dat ik incl montage ca. € 150,- kwijt zou zijn. Dus dat vind ik nog wel mee vallen... Misschien nog wel afhankelijk van welk type uiteraard... En voor die RVS cherry was ik het zelde kwijt. En bevalt die bomb je? Geen problemen met scheuren of iets dergelijks...?

Ik ben er vrijdag geweest en heb de Flowmaster 50 laten monteren. Die is iets meer dan € 150,- ex montage. Ik vond de Flowmaster 40 te hard. Voor € 150,- incl. montage krijg je de goedkoopste versie en die is nog veeel harder. Of je daar van houd is persoonlijk natuurlijk. Maar het verschil tussen de goedkoopste en de duurste is ongeveer € 50,- dus dat lijkt mij wel te overzien.

Het geheel is goed gemonteerd en klinkt nu een stuk beter! Ook loopt mijn motor rustiger, maar dat kan ook komen door het (inmiddels) ontbreken van een rottige kat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar weken geleden belde ik naar Co Oskam, en die gasten vertelde me dat ik incl montage ca. € 150,- kwijt zou zijn. Dus dat vind ik nog wel mee vallen... Misschien nog wel afhankelijk van welk type uiteraard... En voor die RVS cherry was ik het zelde kwijt. En bevalt die bomb je? Geen problemen met scheuren of iets dergelijks...?

Hoi Ramon,

Ik heb pas de 29e een afspraak gemaakt en ik ben wel benieuwd:B:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ramon,

Ik heb pas de 29e een afspraak gemaakt en ik ben wel benieuwd:B:B

Hey Erwin,

Zitten ze vol dan, of kon je zelf niet eerder? Maar laat ff weten, is leuk als je daar weer weg rijd, en buiten het hek staan de panden wat dichter op elkaar. Zet je raam ff open en vol gas!! :( Genieten....

Ik laat volgende week zaterdag eerst ff me voorbanden vv, en zal dan volgende maand een afspraak gaan maken bij ze. :wacko:

Greetz,

Ramon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Hey Erwin,

Zitten ze vol dan, of kon je zelf niet eerder? Maar laat ff weten, is leuk als je daar weer weg rijd, en buiten het hek staan de panden wat dichter op elkaar. Zet je raam ff open en vol gas!! :yes: Genieten....

Ik laat volgende week zaterdag eerst ff me voorbanden vv, en zal dan volgende maand een afspraak gaan maken bij ze. :whistle:

Greetz,

Ramon

Jawel maar ik heb eerst een afspraak bij de spuiter omdat er een paar klojo's een grote kruis op mijn motorkap moest krassen:(:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...