Spring naar bijdragen

ook afstandbediening en sleutel probleem


Recommended Posts

ik ben dus een set sleutels met afstandbediening kwijt.

ondertussen heb ik in amerika al een afstandbediening gekocht omdat ik een amerikaanse GC heb en die moet ik nog laten programmeren.

maar de sleutels is iets anders, je kan ze namelijk ook in amerika bestellen en dan zelf programmeren, maar daar heb je dus 2 sleutels met startonderbreker voor nodig en die heb ik niet. dus dat zal ook bij de dealer moeten geprogrameerd worden.

wat zou het beste zijn, de sleutel in amerika of bij de dealer bestellen?

en kunnen ze de amerikaanse sleutels en afstandbediening hier wel installeren? niet dat ik het voor niets ga kopen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat zal wel het beste zijn, maar momenteel ben ik nog steeds aan het wachten op de juiste papieren om de auto in te schrijven.

hij was al ingeschreven in belgie als een personenwagen maar ik heb deze als lichte vracht (bij jullie grijs kenteken) omgebouwd, omdat ik veel alleen rij en dat ik veel plaats nodig heb en omdat het ook voordeliger is.

maar omdat het een amerikaans ingevoerde auto is, hebben ze zo goed als een nieuwe invoerprocedure gedaan.

nu is het alleen nog wachten op de papieren van het ministerie.

ondertussen staat de auto al van oktober stil, dus ik ben echt blij als ik eindelijk de baan ermee op kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat zal wel het beste zijn, maar momenteel ben ik nog steeds aan het wachten op de juiste papieren om de auto in te schrijven.

hij was al ingeschreven in belgie als een personenwagen maar ik heb deze als lichte vracht (bij jullie grijs kenteken) omgebouwd, omdat ik veel alleen rij en dat ik veel plaats nodig heb en omdat het ook voordeliger is.

maar omdat het een amerikaans ingevoerde auto is, hebben ze zo goed als een nieuwe invoerprocedure gedaan.

nu is het alleen nog wachten op de papieren van het ministerie.

ondertussen staat de auto al van oktober stil, dus ik ben echt blij als ik eindelijk de baan ermee op kan

Deze procedure heb ik ook doorlopen, het heeft bij mij geduurd van half december tot juni, een zestal maanden. Veel geduld wens ik je toe, en probeer je niet druk te maken als je papierwerk dubbel moet doen. Het help allemaal niet, de procedure zal er niet sneller door gaan. Ik heb soms gevloekt en gebeld voor papierwerk dat ik al had verstuurd en waar ik al hun procedure had gevolgd. Het duurde nog even lang, de procedure moet doorlopen worden zoals het ministerie die voorlegt met dubbel papierwerk of niet, en wij moeten rustig afwachten en doen wat ze zeggen en vragen.

Maar het komt in orde, dan heb je hopelijk des te meer plezier van je wagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...