Spring naar bijdragen

Wagoneer Hotrod


DutchPowerCow
 Share

Recommended Posts

Heel veel dank Bokkie thumbsup.gif

De veren zitten er eindelijk onder, en de banden ook.

Het lijkt nu wel een hotrod, maar het rijdt heerlijk met de nieuwe achterveren.

Een setje gebruikte bladveren + AAL's van Rancho en de onmisbare inzet van BokkieAndijk doen wonderen laugh.gif

Tevens een setje 10r15 van BFGoodrich

wagoneerlifted.jpg

Oh ja, m'n oude velgen moeten er door de tijd weer gewoon ondergezet worden, deze blijven maar tijdelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by DutchPowerCow@Sep 5 2004, 21:50

Oh ja, tijdens de werkzaamheden kwam ik tot mijn verbazing tot de ontdekking dat de Wago achter schijfremmen heeft.

Hoeveel XJ's rijden er rond met schijfremmen op de achteras blink.gif <div align="right">

Volgens mij niet veel....alleen de Wagoneer-uitvoeringen meen ik ooit ergens gelezen te hebben op één of andere Jeep-site op het internet. Maar ja, de Wagoneers waren toch de super-de-luxe uitvoeringen destijds.

Het is trouwens wel een héle mooie bak -ik zou voor het terrein maar een 'gewone' XJ bijkopen.....

Greetz,

JanW

P.S.

Volgens mij staat er momenteel eentje op marktplaats.nl: http://www.marktplaats.nl/markt/autos/jeeps/15981.htm

(als ìk ergens in een oude sok nog € 5000 had rondslingeren, zou ik zeker eens een bod wagen....maar: oude sokken genoeg doch géén 5000 eurootjes)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...