Spring naar bijdragen

Jim's Jeep Laredo

Forum member
  • Aantal bijdragen

    3
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-7
  • Bouwjaar
    1984

Recente profielbezoeken

857 profielweergaven

Jim's Jeep Laredo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Het stuurhuis van een Grand Cherokee Type WJ 1999-2004 heeft een interne fabrieksfout. Er breekt inwendig en onderdeel met alle gevolgen. kan ook soms e bocht naar rechts niet meer volledig maken. Dan zit het gebroken onderdeel in de weg. Kijk even op ww.usastuurhuisrevisie.nl daar vindt je een schat aan informatie over dit stuurhuis. Jim
  2. Kijk eens op www.usastuurhuisrevisie.nl Als je mij precies vertel wat je wil dan kan ik je misschien helpen . De pitmanarm heeft namelijk 4 brede splines en die laten zich niet verzetten. De pitmanarm ka dus op 4 manieren op de as gezet worden. dit is auto merk afhankelijk. ik zit in Eemnes. Gr, Jim
  3. Ik denk dat ik het probleem herken. Heb reeds verschillende stuurhuizen met dit fenomeen hersteld. Om de maximale uitslag van de wielen wat te beperken, is in de fabriek van dit "Delhi" stuurhuis, dit begrenst door twee spanringen links en recht van het schuifstuk. De spanring aan de achterzijde is gebroken en ligt in stukken in het stuurhuis. De knak die je dan hoort, is het vermalen van de gebroken spanring, die dan in de weg zit en de maximale uitslag beperkt. je bent niet de enige, die dit probleem heeft gehad. In het ernstigste kunnen de stukken de behuizing doen scheuren en dan ligt alle olie op de weg. Totale revisie is dan de oplossing.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...