Spring naar bijdragen

PeterH

Forum member
  • Aantal bijdragen

    4
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

PeterH last won the day on August 9 2014

PeterH had the most liked content!

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1997

PeterH's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Erg bedankt voor jullie hulp allen, helemaal super! Motor lijkt goed te lopen maar heb inderdaad niet echt vergelijkingsmateriaal Kan iemand me op weg helpen hoe ik de storingscodes kan wissen? (heb geen onderhoud- of werkplaatsboekje er bij gekregen). Nogmaals dank voor de hulp!
  2. Nu de webshop overgenomen is, is er bij iemand bekend of Nico nog onderhoud doet aan Jeeps of hier ook mee gestopt is?
  3. Hallo allen! ben nieuw op dit forum en als Jeep rijder Heb vorige week een Jeep Wrangler TJ 4.0i uit '97 gekocht bij een autobedrijf in Ermeloo waar ik een aantal vragen over heb. Misschien dat iemand me hiermee verder zou kunnen helpen. 1) Schakelen naar achteruit hapert (soms) Schakelen naar alle versnellingen gaat soepel en zonder problemen. Alleen de achteruit geeft af en toe een "tandenpoets" geluid wat me niet helemaal normaal lijkt. Tijdens de proefrit was er niets aan de hand waarna er een nieuwe APK op is gekomen. De koppeling voelt erg hard/strak aan maar weet niet of dit normaal is voor een wrangler. Las ergens anders op dit forum dat het de afstelling van de koppeling zou kunnen zijn of transmissievloeistof en ben van plan hem nog even naar een garage te brengen. --> Moet ik me zorgen maken? Tips voor een garage in Friesland welke bekend is met Wranglers? 2) Foutcode 12 Kwam gisteren op het forum een foutmeldings-code overzicht tegen (had ik die post maar gezien voordat ik de auto kocht ). Zojuist de fouten uitgelezen met deze en onderstaande foutcode als resultaat. 12 Direct battery input to PCM was disconnected within the last 50 Key-on cycles. --> Klinkt niet ernstig (misschien tijdens de APK gebeurd) maar wat denken jullie? 3) Foutcode 21 21 Upstream oxygen sensor response slower than minimum required switching frequency. Upstream oxygen sensor heating element circuit malfunction. Downstream oxygen sensor heating element circuit malfunction. Downstream oxygen sensor input voltage maintained above the normal operating range. Oxygen sensor voltage too low, tested after cold start. (Upstream or Downstream) Left oxygen sensor input voltage maintained above the normal operating temperature. --> Wat houd deze foutmelding precies in en hoe ernstig is het? Ga voornamelijk op het strand rijden met deze wagen en rijd er dusver met erg veel plezier in! Hoop dan ook geen kat in de zak gekocht te hebben. Hoop dat jullie me verder kunnen helpen voordat de auto naar de garage gaat. Alvast erg bedankt voor de hulp!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...