Spring naar bijdragen

Jeroen75

Forum member
  • Aantal bijdragen

    28
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Jeroen75

  • Verjaardag 28/04/1975

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Cherokee
  • Bouwjaar
    1985

Jeroen75's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Als ik er remreiniger in spuit blijft ie draaien. Er ligt ook benzine in de inlaat na het starten. Bij het starten loopt ie ook heel even... Dus er komt benzine in het systeem.
  2. Ai, daar was ik al bang voor... Dan maar op zoek naar een andere computer. Dank je!
  3. Dank voor de reacties. Ik heb motor en versnellingsbak overgezet, dus het vliegwiel is uiteraard meegegaan. @Wimbo: Weet je waar de stift zit? @Kris: Als er een diefstalbeveiliging op zit of heeft gezeten, kan ik die dan omzeilen of resetten? @JeePee: Gewoon een kwestie van doormeten, denk ik?
  4. Ik heb een electrische pomp ingebouwd, dus dat is het probleem niet. Er komt benzine bij de injector, je hoort de motor ook aanslaan, draait misschien nog geen seconde en stopt er dan mee. Na het starten gaat ie dus niet over op stationair. Ik hoor de stepper motor tikken, de benzinepomp brengt het systeem weer op druk en dan is het klaar. Mischien iets in de ECU?
  5. Ja, ik heb alles nagelopen en gecontroleerd. Alles is aangesloten.
  6. Goedemorgen allemaal, Ik heb een Cherokee uit 1985 met een 4 cilinder, 2.5 liter motor. Recent heb ik een zelfde motor op de kop kunnen tikken met injectie (TBI) uit een Wrangler van 1989. De motor past er zo in en ik heb nu ook vijf versnellingen Alles aangesloten en de motor start maar daarna houdt het op. De stap naar stationair draaien is er dus niet. Ik kan daarna wel gewoon weer starten.. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Als ik remmenreiniger in de inlaat spuit blijft de motor overigens wel draaien.... Groeten, Jeroen
  7. Dank voor jullie reacties. Er zitten geen stekkers aan de snoertjes. De boom is met name verbonden met het starter relais en op een aantal punten in de kabelboom voor het injectiesysteem. (Massa en +) Weet één van jullie of ik deze bulkhead connector uit de injectieboom kan verwijderen? Oftewel kan ik het injectiesysteem als "stand alone" zien? De motor is van een Wrangler, maar hangt nu in mijn Cherokee. Mijn Cherokee ('85) heeft niet zo'n connector. Tenminste, ik heb 'm nog niet gevonden...
  8. Deze stekker zit aan de kabelboom van mijn 2.5ltr injectiesystem. Waar gaat deze stekker naar toe?
  9. Motor en bakken zijn niet nieuw, maar wel nieuw voor mijn jeep... De aandrijfas blijft gewoon de oude. Maar volgens jullie kan ik de as gewoon op de "nieuwe" aandrijflijn bevestigen?? Anders volg ik alsnog de tip van JeePee
  10. Er komt een nieuwe aandrijflijn in mijn Cherokee. Motor, bak en tussenbak worden vervangen. Nu staat er in mijn handleidingen dat ik de aandrijfas moet markeren zodat deze weer in balans wordt gemonteerd. Maar ik heb geen referentie op mijn nieuwe lijn. What to do?
  11. Het is een 3-deurs, dus redelijk lastig om onderdelen te vinden. Ik kan bij de JEEP dealer nieuwe dorpels bestellen. Kosten ongeveer 250,-. Twan (Brabant 4x4) wat reken jij voor het zetten? Groet, Jeroen
  12. Tja, hij is lekker krokant... Nuchter bekeken moet ie naar de sloop, maar de emotie speelt inderdaad een groete rol . De rest van de body is wel ok, hier en daar wel een roestplekje. Ik ga wat plaatwerkers vragen of ze er iets mee kunnen en misschien toch over 3 jaar belastingvrij toeren Groeten, Jeroen
  13. Vandaag heb ik de schroevendraaier ter hand genomen om de roestschade aan mijn dorpels te bekijken met volgend resultaat: http://img253.imageshack.us/my.php?image=volledigzz5.jpg Is hier nog iets aan te doen? En zo ja, kent iemand een goede (JEEP) plaatwerker? Alvast dank, Jeroen
  14. Welke pomp is linksdraaiend en weke rechts? Bepaal je dit vanaf de voorzijde van de auto (met je neus naar de bumper) of zegmaar vanachter het stuur? <_<
×
×
  • Nieuwe aanmaken...