Jump to content

Recommended Posts

• Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted
Originally posted by banaan@Feb 25 2004, 09:44

BENBENIEUWDBENBENIEUWDBENBENIEUWD!!!!!!!!!!!!!

Ik heb al een hele gleuf in de kamervloer gelopen !! laugh.gif   laugh.gif

Misschien wordt het eens tijd voor vloerbedekking? Zo'n zandvloer is wel mooi maar slijt zo snel he?

Posted
Ik heb al een hele gleuf in de kamervloer gelopen !! laugh.gif   laugh.gif

Had je maar rondjes moeten lopen dan had je geen gleuf gehad. tongue.gif

Posted

Nou heb sinds m'n laatste fax weer niks gehoord van ze. Ik vraag me dus af of dat nummer wel klopt. Het enige nummer waarop ik kan faxen is 849292 de rest lukt niet.

Hoe gaan we dit fixen?.....

Posted

Goeie vraag...misschien het beste om er met een paar man gewoon eens heen te rijden en dan meteen bij MugZy op de koffie te gaan?

Posted
Originally posted by Kameel@Feb 29 2004, 23:28

Goeie vraag...misschien het beste om er met een paar man gewoon eens heen te rijden en dan meteen bij MugZy op de koffie te gaan?

ik ga normaal het weekend van de 20st naar scalyn. kan dan eens mijn oor eens te luisteren leggen..... biggrin.gif

Posted

Eigenlijk had ik dat al kunnen weten natuurlijk...had je al verteld. Helaas schrijf ik niet àlles op. wink.gif

Maar geluk dan, hopelijk werkt alles weer daarna.

Posted

FF geen Jeep wink.gif Topic ..maarre 'n knie laugh.gif Topic,hee MugZy mocht je iets willen vragen over

'n knieoperatie/revalidatie of wat dan ook..neeeh ben geen dokter,maar heb al zoveel

zelfkennis vergaard omtrent knieen/benen/revalidatie..laat 't weten.

Anders veel sterkte/succes..

GReetZ Sverre

Posted

het is mijn pols..... handbeenbotje is een paar jaar geleden gebroken, niet goed geheeld, en er heeft zich nu artrose en cystes op gezet. om temijn zal dit erger worden dus... gaat men een reconstructie proberen met bot uit mijn heup. als ik prof DeSmet mag geloven ga ik meer last hebben van mijn heup dan van mijn pols. (de eerste dagentoch). na de operatie draag ik 4 tot 6 weken gips, daarna nog wat kine. dus albij als zal ik de jeep niet zolang moeten missen, maar ik ga die pols ook niet gelijk het geweld van tereinrijden aandoen...

Posted

dat lijkt me 'n goed plan ..neem je tijd voor de revalidatie..heb ik ook altijd gedaan

behalve de laatste x ,brak hand/pols op 2 plaatsen

eigenwijs..eigen winkel..loop al een jaar met vrezelijke pijn(flexdistrofie)

ook stom,hoe kom ik dan bij die knie.

in ieder geval veel sterkte

Sverre

• 2 weeks later...
Posted

die rit waar ik het over had was vorig weekend, en we hebben (wijselijk) besloten om niet naar scalyn te gaan..... sorry, maar ik heb dus ook niet kunnen informeren.

Posted

Heb een fax terug van Jefke:

Hallo,

Gezien dit een open WE is met pinksteren zijn er geen reserveringen nodig.

U bent van harte welkom.

Jefke

Nou is alleen de vraag wat een "WE" is......