Kameel Posted February 23, 2004 Author Report Posted February 23, 2004 Maar wel fijne info.... nu nog contact leggen.... Quote
Sjikita Posted February 25, 2004 Report Posted February 25, 2004 BENBENIEUWDBENBENIEUWDBENBENIEUWD!!!!!!!!!!!!! Ik heb al een hele gleuf in de kamervloer gelopen !! Quote
Kameel Posted February 25, 2004 Author Report Posted February 25, 2004 Originally posted by banaan@Feb 25 2004, 09:44 BENBENIEUWDBENBENIEUWDBENBENIEUWD!!!!!!!!!!!!! Ik heb al een hele gleuf in de kamervloer gelopen !! Misschien wordt het eens tijd voor vloerbedekking? Zo'n zandvloer is wel mooi maar slijt zo snel he? Quote
Utah Posted February 25, 2004 Report Posted February 25, 2004 Ik heb al een hele gleuf in de kamervloer gelopen !! Had je maar rondjes moeten lopen dan had je geen gleuf gehad. Quote
Utah Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Als je ipv gleufjes in je vloer lopen, gewoon ff naar Sclyan was gelopen, hadden we nu meer geweten. Quote
Mav Posted February 29, 2004 Report Posted February 29, 2004 Nou heb sinds m'n laatste fax weer niks gehoord van ze. Ik vraag me dus af of dat nummer wel klopt. Het enige nummer waarop ik kan faxen is 849292 de rest lukt niet. Hoe gaan we dit fixen?..... Quote
Kameel Posted February 29, 2004 Author Report Posted February 29, 2004 Goeie vraag...misschien het beste om er met een paar man gewoon eens heen te rijden en dan meteen bij MugZy op de koffie te gaan? Quote
MugZy Posted March 1, 2004 Report Posted March 1, 2004 Originally posted by Kameel@Feb 29 2004, 23:28 Goeie vraag...misschien het beste om er met een paar man gewoon eens heen te rijden en dan meteen bij MugZy op de koffie te gaan? ik ga normaal het weekend van de 20st naar scalyn. kan dan eens mijn oor eens te luisteren leggen..... Quote
Kameel Posted March 1, 2004 Author Report Posted March 1, 2004 Ahaa...kijk, dat zijn goeie berichten! Quote
MugZy Posted March 1, 2004 Report Posted March 1, 2004 sorry, ik zou heel graag, maar 23 maart moet ik onder het mes...... daarna gips en stuff.... Quote
Kameel Posted March 3, 2004 Author Report Posted March 3, 2004 Eigenlijk had ik dat al kunnen weten natuurlijk...had je al verteld. Helaas schrijf ik niet àlles op. Maar geluk dan, hopelijk werkt alles weer daarna. Quote
blauwiskud Posted March 3, 2004 Report Posted March 3, 2004 FF geen Jeep Topic ..maarre 'n knie Topic,hee MugZy mocht je iets willen vragen over 'n knieoperatie/revalidatie of wat dan ook..neeeh ben geen dokter,maar heb al zoveel zelfkennis vergaard omtrent knieen/benen/revalidatie..laat 't weten. Anders veel sterkte/succes.. GReetZ Sverre Quote
MugZy Posted March 4, 2004 Report Posted March 4, 2004 het is mijn pols..... handbeenbotje is een paar jaar geleden gebroken, niet goed geheeld, en er heeft zich nu artrose en cystes op gezet. om temijn zal dit erger worden dus... gaat men een reconstructie proberen met bot uit mijn heup. als ik prof DeSmet mag geloven ga ik meer last hebben van mijn heup dan van mijn pols. (de eerste dagentoch). na de operatie draag ik 4 tot 6 weken gips, daarna nog wat kine. dus albij als zal ik de jeep niet zolang moeten missen, maar ik ga die pols ook niet gelijk het geweld van tereinrijden aandoen... Quote
blauwiskud Posted March 4, 2004 Report Posted March 4, 2004 dat lijkt me 'n goed plan ..neem je tijd voor de revalidatie..heb ik ook altijd gedaan behalve de laatste x ,brak hand/pols op 2 plaatsen eigenwijs..eigen winkel..loop al een jaar met vrezelijke pijn(flexdistrofie) ook stom,hoe kom ik dan bij die knie. in ieder geval veel sterkte Sverre Quote
BULL Posted March 14, 2004 Report Posted March 14, 2004 is er al meer nieuws over ons Belgische avontuur? Ben zeer benieuwd BULL Quote
MugZy Posted March 15, 2004 Report Posted March 15, 2004 die rit waar ik het over had was vorig weekend, en we hebben (wijselijk) besloten om niet naar scalyn te gaan..... sorry, maar ik heb dus ook niet kunnen informeren. Quote
Mav Posted March 21, 2004 Report Posted March 21, 2004 Heb een fax terug van Jefke: Hallo,Gezien dit een open WE is met pinksteren zijn er geen reserveringen nodig. U bent van harte welkom. Jefke Nou is alleen de vraag wat een "WE" is...... Quote
Kameel Posted March 21, 2004 Author Report Posted March 21, 2004 Tsja...geen idee..wie gaat er door voor de koelkast? Maar mooi, begint er goed uit te zien. Quote
Recommended Posts