BULL Posted April 11, 2004 Report Posted April 11, 2004 ik dacht dat jij zo sterk was Maar een lier is wel makkelijk ja vandaar dat ik weer blij ben dat je meegaat naar Horst BULL Quote
Sjikita Posted April 11, 2004 Report Posted April 11, 2004 Ga je dan wel van de berg af ????? GEINTJE Quote
Ogdak Posted April 11, 2004 Report Posted April 11, 2004 Originally posted by Sjikita@Apr 11 2004, 18:58 Ga je dan wel van de berg af ????? GEINTJE Welke BERG Quote
BULL Posted April 11, 2004 Report Posted April 11, 2004 He banaan, Pas op ik heb nog meer fotos hoor die niet voor iedereen zijn BULL Quote
Bumper Posted April 11, 2004 Report Posted April 11, 2004 Originally posted by BULL@Apr 11 2004, 21:43 He banaan, Pas op ik heb nog meer fotos hoor die niet voor iedereen zijn BULL Nu maak je mij wel erg nieuwschierig hoor!Doe eens mailen dan? Quote
Sjikita Posted April 12, 2004 Report Posted April 12, 2004 Mij ook, ben benieuwd wat je dan nog hebt ?? Ik heb verder niet vast gezeten !!!! Quote
BULL Posted April 12, 2004 Report Posted April 12, 2004 He das lekker om even de macht te hebben Ik heb geen foto`s meer was meer benieuwd naar de reactie (gelukt) Maar zal volgende week meer foto`s maken BULL Quote
Tribalman Posted April 12, 2004 Report Posted April 12, 2004 Wil iedereen svp vóór 30 april definitief doorgeven of hij meegaat ivm reserveringen en de verwachte drukte met pinksteren. Stuur hiervoor een email naar evenement@jeepforum.nl Hier opgeven is meegaan en een gereserveerde plaats. Quote
Utah Posted April 13, 2004 Report Posted April 13, 2004 Aangezien we begin juli met JCN ook al naar Sclayn gaan en JCN onverwacht met Ballenstedt aankwam, hebben we(P&U) besloten om naar Ballenstedt te gaan en dus niet naar Sclayn Wij zijn er dus niet bij met pinksteren. Quote
Kameel Posted April 13, 2004 Author Report Posted April 13, 2004 Mail is onderweg... voor degene die het nog niet hadden gelezen in Ed's postje hierboven: evenement@jeepforum.nl voor Sclayn. Vòòr 30 april dus. Quote
Kameel Posted April 21, 2004 Author Report Posted April 21, 2004 I.v.m. de planning van Jeepclub Nederland die dus met Pinksteren Ballenstedt aandoet is de interesse voor Sclayn dat weekend bij veel Forummers danig gedaald. Zijn er nog wel Jeepers die naar Sclayn willen met Pinksteren? Als er niemand meer positief reageerd komende week gaat deze op slot en doen we Sclayn wel een andere keer aan. Dan Mèt MugZy en andere Belgische forummers. Quote
Mav Posted April 22, 2004 Report Posted April 22, 2004 Ik dénk dat ik sclayn met pinksteren toch maar oversla....... aangezien het dit jaar nog een keer voorbij komt en dan ook met de belgische forummers wat afgesproken kan worden..... Quote
MugZy Posted April 22, 2004 Report Posted April 22, 2004 dan stel ik eind augustus voor. met gebakken klei lijkt het er wel wat op de rubicon.... Quote
Utah Posted April 22, 2004 Report Posted April 22, 2004 JCN zit begin juli in Sclayn dus dan zullen de meeste er wel zitten. Quote
Kameel Posted May 16, 2004 Author Report Posted May 16, 2004 Dit gaat dicht. Door de plannen van JCN om naar Duitsland te gaan is Pinksterweekend te Sclayn bij deze geannuleerd. Zoals Utah al zei komen we er vast nog wel op terug. Mocht iemand weer Ardennen-kriebels krijgen, schroom niet een nieuw topic te openen! Quote
Tribalman Posted May 28, 2004 Report Posted May 28, 2004 Originally posted by Kameel@Feb 11 2004, 15:42 Tot nu toe zijn we met: -ogdak + Kids + vrouw -kameel + Bumper -mugzy + 2 auto's -Bull + MO en vrouw(sorry ben naam vergeten) -Mav + ..... -XJos88 (Als mijn remmen het doen ) -Darkwolf en Husky Dit is het lijstje met de mensen die Niet gaan..... Wie er wel zijn...... - Utah +Pooh - Tribalman + Lady-Jeep Dus mocht je je nu thuis zitten te verveelen van het weekend...... Sclayn is toch niet zo ver?!?!?!?!?!?!!?? Have fun T We will............... Quote
pooh Posted May 31, 2004 Report Posted May 31, 2004 komen eraan, waarschijnlijk morgen Maar het was er erg leuk. Quote
Utah Posted June 1, 2004 Report Posted June 1, 2004 Mik en klik!!! Voor een paar foto's van Sclayn. Quote
Sjikita Posted June 1, 2004 Report Posted June 1, 2004 Gaaf man, spijt dat ik niet mee ben gegaan (begin nooit aan kinderen ) Mooie pics en mooi terrein zo te zien Ook het verhaal van T mag er zijn, het echte terrein rijden, elkaar helpen met zo min mogelijk. Gaaf man Quote
BULL Posted June 1, 2004 Report Posted June 1, 2004 Hallo luitjes, ziet er goed en mooi uit. mooi fotos en gaaf terrein zo te zien. Groet, BULL Quote
Recommended Posts