ik heb zelf nu ongeveer een jaar mijn aussie er in zitten, en ik heb er alleen maar goeds over te vertellen. geen rare trekjes op de weg, 100% sper in 4x4. de cardanas draait inderdaad me in 2wiel, maar dat doet ze bij de meeste yj's sowieso. (is ook geen probleem, de smering werkt ook altijd bij een np231) het is wel een goed plan om bij de instalatie de voorste kruisjes ff na te kijken en bij twijfel te vervangen. de krachten op de as valt bij een automatische locker nog al mee omdat een automatische locker steeds kan ontladen (een wiel kan altijd sneller draaien, dus geen spannings opbouw) in tegenstelling met bv een ARB die alles helemaal vast zet.
ik gaf er de voorkeur aan om de sper in vooras te zetten om verschillende redenen: 1) de d35 zal ooit ingeruild worden voor een ford 8.8, en dus wou ik er geen geld in steken. 2) de aussie locker is niet beschikbaar voor de d35. 3) ik had in mijn achter as al een LSD. 4) een sper op de vooras heeft volgen mij meer effeckt dan een op de achteras. probeer maar een een kruiwagen door los zand te duwen en daarna te trekken....)5) installatie is heel gemakelijk (word het dif huis gebouwd ipv de spider gears. dus geen kroonwiel en pinion te stellen (moet wel bij een ARB en bij sommige detroits)
veel sucses