Spring naar bijdragen

TUNAP alternatief voor Flash lupe


Vincent
 Share

Recommended Posts

Ik ben net bij een gas bouwer geweest en heb daar mijn Jeep voor zien van een shot TUNAP logic 164.

Dit is een goed alternatief voor het flas lupe systeem. Er wordt een olie achtige vloeistof direct in je gas tank gespoten, deze substantie hecht zig als een beschermfilm op de conmtactvlakken tussen kleppen en klepzittingen.

Prijs ik ook intressant: 35 euro voor 10000Km daarna een nieuwe shot.

Heeft iemand hier al eerder van gehoord?

gr Vincent

ohhh en nee heb geen aandelen hierin.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee klopt, er is een setje bij waar mee je het flesje op je gasaansluiting aansluit. middels een nippel op de bodem van het flesje kan je met een compressor het spul in je tank spuiten. Maar ff door de gasman laten doen is wel zo makkelijk. Ik betaalde 35 euro en dan deed hij het er ook ff in spuiten.

Hmmmm.....klinkt interessant. Zal eens kijken of het hier in de buurt ook te verkrijgen is.

Thanks,:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Ik heb daar ook al van gehoord.

In België zijn er bepaalde gasinstallateurs die het verdelen.

Maar ik heb meer vertrouwen in flashlube, omdat je hier een continue smering hebt.

dat andere systeem injecteert inderdaad die vloeistof in je gastank. Bij het leegrijden van de eerste tank wordt dit verbruikt. Daarna neemt het effect m.i. redelijk snel af en heb je na een paar duizend km niet echt meer nut ervan vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k snap het niet. Ik rij al jaren zonder zo'n ding. Met harde kleppen enzo heb je't toch niet nodig? Of zijn moderne auto's alweer minder??? Ik heb natuurlijk vooral ouwe bakjes. Ingeslagen klepzetels gebeurt vooral boven 3000 toeren. Een goeie Jeep rijdt toch meestal zo onstreeks 2000 toeren op de snelweg????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...