Spring naar bijdragen

vering achter


titanbb
 Share

Recommended Posts

hey .

mijn achter vering van de passagiers kant ligt 1-2 cm lager dan de andere kant en nu rijd de auto redelijk scheef :S vooral bij optrekken . is er een mannier om de vering aan te draaien of is die niet verstelbaar ?

ik weet niet precies welke vering ik heb want er zitten 2 verschillende dingen onder op de een staat rancho 5000 en op de ander black diamond

ik weet dat ik het niet uitgebreid beschrijf maar zal echt niet weten wat eronder zit voor type vering

gr danny m

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat het merk op de veren? Da's apart, maar kan natuurlijk.

De simpelste oplossing is om een klein blokje (de hoogte van het verschil) van een verhogingsset o.i.d. op de lagere veer te plaatsen.

Of twee (of vier) nieuwe veren eronder te zetten. Maar dat kan dan later natuurlijk nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey .

mijn achter vering van de passagiers kant ligt 1-2 cm lager dan de andere kant en nu rijd de auto redelijk scheef :S vooral bij optrekken . is er een mannier om de vering aan te draaien of is die niet verstelbaar ?

ik weet niet precies welke vering ik heb want er zitten 2 verschillende dingen onder op de een staat rancho 5000 en op de ander black diamond

ik weet dat ik het niet uitgebreid beschrijf maar zal echt niet weten wat eronder zit voor type vering

gr danny m

Klinkt alsof dat op de schokdemper staat en niet op de veer. toch raar dat er 2 verschillende tussen zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is niet zo dat links rancho 5000 zit en rechts black diamond hoor :bye1: ik legde het wat verkeerd uit . ik heb voor rancho 5000 en achter blackdiamond tenminste zo staat het erop lol

ik weet nu niet of het de veer is of de schokdemper. ik merk het vooral bij het optrekken dat de rechter achterkant veel verder doorzakt dan de linker kant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm ja das het probleem juist ik weet niet wie ze eronder gezet heeft

lol ik las het verkeerd ik dacht dat je de veer zei maar was de schokbreker

ok ik heb even gekeken naar de schokbreker die is van black diamond en er staat in grijze letters advanced terrain suspension en het is eye eye

er staan 2 nummers op de shockes namelijk 787071 en daaronder c1090

ik zal ff googelen naar die nummers misschine zijn het product nummers waar ook direct de maat bij staat

moht dit niet het geval zijn maakt het dan uit wat voor shocks ik eronder zet ? als het maar past met de banden of zijn de veren hier ook op afgesteld ? het moet namelijk ook goed komen met de voor kant want die zijn nog prima

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zal ff googelen naar die nummers misschine zijn het product nummers waar ook direct de maat bij staat

Vast wel.

En anders staan op de sites van de producenten altijd tabellen met de maten voor de diverse lifts.

Je kan ook de huidige eraf halen en kijken wat de maat is, kun je meteen met de hand voelen of ze nog wat 'doen'.

Overigens, als de auto ook bij stilstand scheef staat is/zijn ook de veer/veren niet goed... misschien ook te overwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...