Spring naar bijdragen

"Slapper" gevoel aan de rechter zijde.


Recommended Posts

Al geruime tijd ben ik bezig met een klacht die ik heb;

Bij rechtuit tegen een heuvel zakt (en voelt) de rechter zijde meer door dan de rechter. Met dimpels in de weg, voel je duidelijk dat de rechterzijde meer deint. Je zou zeggen: schokdemper/veren etc; klopt, is allemaal al gedaan. Ook aan de achterzijde. Ik word eerlijk gezegd een beetje radeloos, het neemt het plezier weg van het rijden in een Jeep :lol:

Nagenoeg alles heb ik nagekeken aan de voorzijde; dempers, veren, draglink, tie-rod, draagarmbushings, stabi.rubbers alles is al eens vervangen.

Ik verdenk nu ook de eventueel de trackbar. Dit zit immers niet in een middenpunt van de as vast; als de kogel hiervan versleten is, kan daardoor de ene zijde meer inveren/zakken als de andere?

Kan er aan de achterzijde iets mis zijn, waardoor je het voor merkt? Maar ook daar zijn de schokdempers en div. stabi.rubbers al vervangen. (Er komen nog andere veren onder F<->R swap).

Als niemand suggesties heeft, ga ik komende week eerst maar eens beginnen met div. delen voorzijde van L naar R wisselen. Immers, ook half jaar oude dempers kunnen defect raken?!

Help help, ik wil zo graag dit fijne Jeepie blijven rijden... <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je al iemand anders laten rijden?

Nee, dat is nog niet gebeurd, maar bijrijders erkennen het wel. Maar misschien is het wel een idee. Al is het maar om te laten bevestigen

dat ik niet helemaal gek geworden ben... <_<

Maar is de optie van een versleten trackbar-kogel een mogelijkheid? Want wat is immers de functie van de trackbar?

Grtz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...