Spring naar bijdragen

stickers..hoe netjes te werk ?


Recommended Posts

Binnenkort ga ik mijn stickerset eens op mijn CJ plakken, maar hoe kan ik dit echt netjes recht doen.

Ik zie sommigen eerst de motorkap nat maken met een sopje, maar vraag me dan af of de sticker nog wel plakt,.

iemand een goede tip om een adelaar van een vierkante meter netjes op te plakken >???

gr

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stickers plakken is een van de weinige dingen die ik liever aan een professional over laat. Ik heb diverse "technieken" geprobeerd met wat grotere stickers en ze zullen best werken maar je moet wel de feeling hebben en het dus al een aantal keer gedaan hebben.

Dus persoonlijk zocht ik iemand op die het vaker doet en druk die wat centen in z'n handen zodat het in ieder geval zeker goed zit :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort ga ik mijn stickerset eens op mijn CJ plakken, maar hoe kan ik dit echt netjes recht doen.

Ik zie sommigen eerst de motorkap nat maken met een sopje, maar vraag me dan af of de sticker nog wel plakt,.

iemand een goede tip om een adelaar van een vierkante meter netjes op te plakken >???

gr

Rob

Het oppervlakte goed schoon maken en/of ontvetten, geen zandkorreltjes etc want die zie je later terug.

Een flauwe zeepsop oplossing gebruiken om het oppervlak mee in te smeren, ook met b.v. een plantespuit de achterzijde van de sticker (lijmlaag) ook direkt na het verwijderen van het schudpapier nat maken.

Vervolgens heb je dan alle tijd om de sticker op de natte ondergrond te leggen(plakken) en te positioneren.

Geheel nog eens aan de goede kant nat maken en m.b.v. een spatel glad strijken ( bij een groot opp. in T-vorm) waardoor alle luchtbelletjes worden weggeperst.

Geheel goed laten drogen (4 uur of langer) en de sticker zit glad en muurvast.

Succes!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi

ja dat klopt allemaal... maar als je weet zit er een ophoging in de moterkap die van voor naar achter wegloopt...;)..

het probleem is dat je materiaal (stikker) achter over houd.. :).. ik geef je het advies om even langs zo stikkerboer te rijden.. kost echt niet zo veel..en hebben het zo gedaan en je kan het maar eenkeer doen.. ben onlangs ook er mee bezig geweest.. ik doe het zelf niet meer...

dus.. mijn advies... laat het even doen

groetjesss laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...