Spring naar bijdragen

WJ, airco, waar zit het pollenfilter ?


Recommended Posts

  • 2 years later...
jaja, sorry dat ik de oplossing niet heb gepost... :lol:

heb geen oplossing geïnstalleerd.

Adem gewoon puur de lucht in, zonder filter.

Vergeet ik ook wel eens de afsluiting posten:whistle::wacko:.

Ik heb hetzelfde probleem in mijn GC van 04, maar via klikkerklik uitgevonden dat er een houder voor is die ik nu besteld heb (ca € 60) partnr 82208300 "cabin air filter kit" hoop e.e.a. er deze week in te frommelen:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet ik ook wel eens de afsluiting posten:whistle::lol:.

Ik heb hetzelfde probleem in mijn GC van 04, maar via klikkerklik uitgevonden dat er een houder voor is die ik nu besteld heb (ca € 60) partnr 82208300 "cabin air filter kit" hoop e.e.a. er deze week in te frommelen:rolleyes:

Pjeep, waar heb je deze besteld?;) via de dealer? ik zocht eigenlijk ook nog zoiets.:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bij de dealer gevraagd. Zodra ik hem heb zal ik je ff laten weten of het allemaal klopt. Verwachting is morgen of overmorgen. :blink:

:wub:

Inderdaad € 62,- voor de complete set met filter en inbouw instructie met foto's. Inbouwtijd ca 15 minuten.

Ruitenwisser los aan passagierskant, plugjes uit afedekking. Rubberrand onder de motorkap eruit. Schuift er zo af (en Op). Optillen afdekking. plaatsen filterhouder en filter. alles weer terugplakken. Ik denk dat voor alleen het vervangen van de filter de ruitenwisser niet eens los hoeft.:)

Nou ja toch mooi voor zo'n twee jaar oud topic he .;)

bewerkt door pjeep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...