Spring naar bijdragen

Grondanker advies gevraagd..


Recommended Posts

is niet dezelfde maar lijkt er wel op.

Geef me anders je E-mail adres.Dan stuur ik een foto.

(kan je het op dit forum zetten want weet niet hoe dit moet)

Ik wil uw anker zeker niet afbreken maar wil u wel op het volgende wijzen:

Dus voor zo'n 180euro heb jij een RVs grondanker laten maken...Dat is voor het materiaalprijs en een uurtje werk.(RVS kost tegenwoordig 7.5euro/kg)

Het staal wat ik gebruikt koste meer per kg maar is ook bedoeld voor wedstrijd gebruik.Maurice heeft ook eens een RVS anker geprobeerd.Zelf gemaakt en de schup bijna 2x zo groot als uw.Na de eerste echte test sloeg de schop dubbel en was het geheel goed voor de afvalkontainer...Vandaar zijn vermelding naar staal...

Mijn doel was een anker te bouwen wat betrouwbaar,licht maar toch veilig en echt werkt in extreme omstandigheden.Kan het mij als constructeur niet permiteren prullerig werk af te leveren.Dat heeft ook zijn prijs.Heb zo'n anker niet op een uurtje gemaakt.Vandaar dat ik ze in serie van 25stuks bouw:dit om de prijs te drukken.Deze ankers zijn uitvoerig getest en het resultaat van verschillende proto-type's.

Voor een ander resultaat van mijn werk:kijk maar eens op WWW.offroadterror.be de 2 zwarte Rubicons zijn voorzien van een stalen externe rolkooi/beugel...en nog andere verstevigingen.(en deze worden echt "mis"bruikt)

'k weet niet of ik het mag vermelden:

Marc Lemmen zijn gele CJ5:de RVS rolkooi en de bumpers van zijn CJ8.

Boris z'n Tj:externe RVS rolkooi,bumper en hoekbeschermers

zijn een paar voorbeelden van het werk dat ik doe/maak...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de schop te groot maakt en de grond is hard en graaft hij zich er niet in...vouwt hij om..:huh:

De foto die ik had komt van Trekk waar jij het over had...

Maar dit kan een eindeloze discussie worden, en ben er mee eens dat het ene staal sterker is dan het andere...dus als je iets een bepaalde sterkte wilt geven moet je het met een zwakker materiaal wat dikker maken...

Kon hem ook in ijzer laten maken ( zal de prijs niet zeggen:P) maar heb speciaal voor de rvs gekozen omdat hij toch meest van de tijd niet gebruikt wordt.

Wil hem later op de achterkant hangen en dan wil je geen roest boven je rvs bumpers..

Het plaatsen van foto's staat hier beschreven..

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=3966

Groeten Glenn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...