Spring naar bijdragen

Verlengde shackles CJ (voor en achter)


FrankXJ
 Share

Recommended Posts

ASP Eberle Heavy duty verlengde veerschommels + 35mm.

ASP partnummers:

ASP-2292 front

ASP-2293 rear

Helemaal nieuw, inclusief alle bouten. Geeft een 35 mm verhoging. Ik weet niet hoeveel ze verlengd zijn, maar de hart hart afstand is ongeveer 15 cm tussen de bouten.

ASP-2292.jpg

Prijs: 130 euro voor de complete set (voor en achter). Dat is een koopje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Frank

Dus toch niet verhogen ? je Jeep rijdt zo echt perfect toch ?

Hoop dat je er nog happy mee bent en als je hem weg doet mag je mij weer bellen !

wil de set wel van je overnemen, maar is voor een CJ-5 van 1976 en die heeft smallere veren volgens mij. zal het navragen en dan definitief laten weten, of jij moet het zeker weten dat het past.........

gr

Rob `boereschuur` vd Berg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij rijdt perfect, maar na de bodylift en verenlift kom ik de garage niet meer in of uit als ik deze er ook nog onder zet.

voor = 2 inch breed

achter = 2,5 inch breed

Verkopen doe ik hem niet - iedereen die er verstand van heeft, blijft me maar vertellen in wat voor sublieme staat de Jeep is en ik heb er veel te veel schik mee :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zei ik toch toen je hem van me kocht !

echt een unieke auto in goede conditie.

Ik hoop dat je er superveel lol mee hebt en hoop de auto snel weer eens live te zien.

denk jij dat die shackles op een CJ5 passen ? 1976 ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zei ik toch toen je hem van me kocht !

echt een unieke auto in goede conditie. Ik hoop dat je er superveel lol mee hebt en hoop de auto snel weer eens live te zien.

Dat was die zeker en live zien kan hoor, je woont bijna om de hoek. Bovendien, de Cherokee zou eventueel plaats kunnen maken voor iets klassiekers :lol:

denk jij dat die shackles op een CJ5 passen ? 1976 ?

Volgens de leverancier wel, maar ik heb geen CJ5 en kan het niet met zekerheid zeggen. Een ander forumlid gaf aan dat de veren van een oudere CJ5 1,5 inch waren, maar dat lijkt me erg smal, dus ik weet niet of het klopt.

Even een rolmaat langs de huidige veren? Als dat 2 inch voor is en 2,5 inch achter, dan past het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai, dat vermoede ik al , maar neem ze sowieso, er komt vast wel weer een originele CJ-7 langs waar ik ze voor nodig heb..

Tja Frank, ik heb nog een mooie grand wagoneer voor je,belastingvrij, inruil is mogelijk....

gr

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...