Spring naar bijdragen

Verwarming


Recommended Posts

vandaag voor het eerst een nieuw probleem(pje) gehad ..Namelijk dat de verwarming van de bijrijder onzettend heet werd en niet te koelen viel terwijl d ebestuurders kant gewoon 19 graden +airco doet?? Ik neem aan dat dit een probleem is dat alleen bij de garage opgelost kan worden dmv doormeten? of gheeft iemaand hier ditzelfde ook al eens gehad dus dat 1 van de 2 kanten van de auto qua verwarming een eigen leven lijdt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat ligt waarschijnlijk aan de kleppen (blend air door) in je dash

die blijven hangen of motor die het aan stuurt is kapot.

eerst even codes er uit trekken,

AZC self-diagnostic mode:

1. To enter the self-diagnostic mode, depress the a/c and recirc buttons at the same time and hold. Rotate the left temperature control knob clockwise (CW) one detent.

2. If you continue to keep the a/c and recirc buttons depressed, the AZC control module will perform a Segment Test of the Vacuum Fluorescent (VF) display. In the Segment Test you should see all of the display segments illuminate as long as both buttons are held. If a display segment fails to illuminate, the vacuum fluorescent display is faulty and the a/c heater control must be replaced.

3. After viewing the Segment Test, release the A/C and Recirc buttons and the display will clear momentarily. If there are no fault codes, the “00” display value will remain in the VF window. Should there be any codes, each will be displayed for one second in ascending numerical sequence (note: no effort is made to display faults in the order they occurred). The left side set temperature display will be blanked and the right side set temperature display will indicate current and historical codes (8 historical max) presently active. Once all codes have been displayed, the system will repeat the fault code numbers. This will continue until the left side set temperature control is moved at least one detent position in either direction, by pressing both the A/C and Recirc buttons at the same time, or the ignition is turned off. Record all of the fault codes, then see the Current and Historical Fault Code charts below for the descriptions.

bron
Link naar opmerking
Deel via andere websites

en en eindelijk tijd gehad en d eknoppen ingedrukt enzo zoals in je aanwijzingen en ik moet zeggen niet meer voorgekomen...:-0 Ik vrees wel dat hij echt doorgemeten moet wordne want het is of koud of nog kouder (met de airco) of heet maar alle tussentemperaturen doen het volgens mij niet???

maar goed de airco doet het wel die was ook nog afgevuld en een beurt gehad ofzo vlak voor ik hem kocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...