Spring naar bijdragen

Vinden jullie die regen ook zo leuk?


Mitchell2.24v
 Share

Recommended Posts

Net kwam hier weer zo'n enorme plensbui uit de lucht vallen. En sommige straten / wegen staan dan al snel vol met water. Daar kun je met de Jeep zo lekker doorheen ploegen :no:

Dan voel ik me net een klein kind. En mijn dochter vind het ook fantastisch!

Nog meer regen-fans hier? Zon is natuurlijk ook leuk, maar in de auto kan ik van een flinke regenbui soms echt genieten :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet wat je bedoeld :wub:

Moest laatst even weg net na zo'n bui, stonden plassen van een cm of 10 diep op de asfaltweg in de stad. Reed er op eentje af en kwam een gloednieuwe BMW 7 serie van de andere kant van de plas aan maar zag mij met een vaartje aankomen dus hij stopte maar even. Dus volop er doorheen, kom ik uit die golf water en heb net weer zicht, zit die kerel met een grijns en z'n duimen opgestoken in z'n auto die nadroop van mijn boeggolf haha.

Zijn dan weer de leuke dingen.... :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst hier ook bij een tunneltje....rond de 40 cm ...alleen had op een gegeven ogenblik het gevoel op het water te rijden<_<

Sturen ging niet meer....maakte hier niet uit was de enigste die er door ging..:wub:

Volgende dag wou hij niet meer op 6 poten lopen ...maar daar hebben we het even niet over :no::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...