Spring naar bijdragen

velgen wrangler TJ van 97


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Velgen die wat breder "vallen" dan de originele Jeep velgen die ik nu heb ( de 5 spaaks met op een spaak Jeep geschreven) en dus wat breder tonen, 15 inch.

Iemand nog wat liggen voor een leuke prijs :worshippy:?

Heb zelf reeds een extra set gekocht maar die vallen niet breed genoeg ( gaan weer op MP denk ik<_<),....banden heb ik dus al maar mocht je iets hebben MET benden dan is het ook goed :whistle:.

img7912qx5.jpg

De achterzijde zijn de huidige velgen en de voorzijde is de gekochte velgenset ....ik wil echter nog breder en daarvoor moet de binnenring breder zijn......iets van 13 à 15 cm uit de bevestiging van de velg aan de as t.o.v. buitenzijde band.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3.75 inch backspace heb je minimaal nodig.

Thanks Ruud :worshippy:,

Helaas staat er bij de advertenties bijna nooit alle gegevens die je nodig hebt :whistle:,....en moet je echt even gaan kijken EN meten......( had de set die ik nu heb ook gemeten en die zou 3 à 4 cm breder worden -Mooi Niet- ben ook bezig met spacers om de velgen wat meer naat buiten te krijgen, hoop dat dat rondkomt.

Gr ad:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Heb nog een set Mickey Thomson liggen voor de TJ

15 inch bij 10 J, heb deze een jaar geleden bij B&S gekocht

Moeten wel gepoetst worden maar zijn kras en schade vrij.

Gaan eruit omdat ik assen met een grotere steek heb gemonteerd.

groeten

Rob katsma 0653 185797

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog een set Mickey Thomson liggen voor de TJ

15 inch bij 10 J, heb deze een jaar geleden bij B&S gekocht

Moeten wel gepoetst worden maar zijn kras en schade vrij.

Gaan eruit omdat ik assen met een grotere steek heb gemonteerd.

groeten

Rob katsma 0653 185797

Hai Rob,

Bedankt voor je aanbod ,maar inmiddels heb ik er reeds velgen van Jeeped onder zitten die erg breed vallen, ik ben dus reeds voorzien, sorry. Je kunt ze natuurlijk gelijk even onder het topic te koop plaatsen ( met prijs er bij :P). Heb nu zelf 3 sets liggen dus ben ook bezig om wat kwijt te raken....

Topic mag dicht wat mij betreft Mod.....:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...