Spring naar bijdragen

Cherokee waterpomp


Recommended Posts

G'day iedereen,

vandaag weer eens 3 liter koelvloeistof bijgevuld. Blijkt een lekkage te zijn aan de waterpomp as, waarschijnlijk :(. Vreemd gezien de pomp geen rare geluiden maakt of iets dergelijks. De slang ziet er nog goed uit en als je de motor laat draaien zie je koelvloeistof langs de onderste koelslang druppelen. Verder naar boven zie je dat de vloeistof achter de pully vandaan komt.

Heeft iemand enig idee hoe ik snel aan een waterpomp kan komen voor mijn jeep? Het liefst dit weekeinde nog aangezien ik hem maandag nodig heb.

Het betreft een jeep cherokee limited uit 1988 met een 4.0L LO (242) motor met AT.

Please help me ................. quickly!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lekken doet hij uit een gaatje wat onderin je pomp zit. Die is er voor bedoeld om te gaan lekken wanneer de pomp intern defect is.

Pomp, rond de 110 euro in nederland. Bij o.a. dealer of B&S in Tiel. De laatste heeft ze als het goed is liggen en is morgen tot een uur of 12 open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lekken doet hij uit een gaatje wat onderin je pomp zit. Die is er voor bedoeld om te gaan lekken wanneer de pomp intern defect is.

Pomp, rond de 110 euro in nederland. Bij o.a. dealer of B&S in Tiel. De laatste heeft ze als het goed is liggen en is morgen tot een uur of 12 open.

Ik heb ze ook op voorraad nieuw 99,-- gebruikt 35,-- , ik kan hem zaterdag mij naar Asten nemen.

Of je moet hem zondag in Waalwijk ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...