Spring naar bijdragen

Onroute auto


 Share

Recommended Posts

zoekend naar info over navigatie (poi, gpsroutes enz) voor m'n navman.

kwam ik er dus ook achter dat navman daar dus niet de ideale navigatie voor is, hoewel die mij altijd goed van a naar b stuurt.(behalve als er iemand naast je zit en aan de instellingen zit, zodat je langs hole 9 komt via zandpad)

ik kwam dus deze klikkerdeklik tegen. staan meer testen op het www

is leuk programa..

ff in kort....

In het hoofdscherm van Onroute kun je er voor kiezen om zelf een route van A naar B te maken met een gewenst aantal via punten. Bij de opties kun je kiezen om bij voorkeur een mooie landschappelijke route te kiezen of snelwegen en/of tolwegen te mijden. Je kunt meteen de verkeersinformatie op het traject opvragen, het hoogteprofiel van de route zien of de POI’s uit verschillende categorieën zien
Als tweede mogelijkheid kun je ook kiezen uit 350 kant-en-klare routes in een aantal verschillende landen . Hier blijkt de Duitse achtergrond van het pakket, omdat de meeste routes bij onze oosterburen zijn. Deze routes sturen je in het algemeen over weggetjes, die je zelf niet gemakkelijk zult vinden.

De derde mogelijkheid is het plannen van een tourtocht met hetzelfde begin- en eindpunt. Je geeft het startpunt op, en wanneer je dan klikt op rondrit wordt er een mooie rondrit gegenereerd. Als je kiest voor Natuur/wandeling, dan wordt er een leuk wandelplekje binnen de opgegeven afstand gezocht. Zo kun je ook kiezen voor Gezinsuitsapje of Bezichtiging. Vreemd vond ik dat bij gezinsuitstapje parken als de Efteling en Bobbejaanland niet te voorschijn kwamen.

Als je route klaar is, kun je met een druk op de knop je route bekijken in Google Earth. In een soort helikoptervlucht, kun je versneld je geplande route vanuit de lucht bekijken.

paar plaatjes

post-35-12873016066495_thumb.jpgpost-35-12873016068232_thumb.jpgpost-35-12873016069566_thumb.jpgpost-35-12873016071177_thumb.jpg

of het wat voor een Jeep is (offroad) geen idee.......:lol:

maar vond het toch het vermelden waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...