Spring naar bijdragen

Wie interesse in verlengde Shackles?


Recommended Posts

Wie van jullie heeft er interesse in verlengde shackles?

Ik heb een goede kennis met een machinefabriek en kan eventueel deze shackles maken:) . Hoe ze eruit moeten zien weet ik nog niet. Wat ze moeten kosten weet ik ook nog niet. Deze week wil ik een tekening maken en een offerte vragen. Eventueel van staal of RVS. Meerdere sets zijn nodig om het instellen van een numerieke bank rendabel te maken.

Wat denken julie wat ze mogen kosten? Van staal of RVS? Lengte steek gaten? Materiaal?

Oke, laat jullie mening snel weten en wie heeft interesse, dan weet ik ongeveer de hoeveelheid, en kom ik hier later deze week op terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikzelf heb geen interesse maar mag ik een suggestie doen dat je ook een vetnippel meeneemt in je ontwerp?

Is dit gebruikelijk dan? Help dit voor het juiste functioneren of minder slijtage?

Als je hier aangeeft interesse te hebben, ben je uiteraard nog tot niets verplicht! Het is alleen om een eerste inschatting te maken over de aantallen. Hoe meer hoe goedkoper uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even op internet gezocht. Ik zie dat het ook wel verstandig is om de Shacklels te laten maken met nieuwe kunststof bussen. En dus te leveren met bouten en bussen. Wat denken jullie?

Wie weet wat voor een materiaal de bussen zijn? Nylon?

Sorry, al gevonden: polyurethane bushings

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kosten compleet usd 39,99 per stel van 2 compleet met urethane bushings en bouten

greasable kosten usd 86 per stel en voor CJ usd 80 in 2 kleuren

Dus denk je dat het de moeite waard is ??

Ik weet het niet of het de moeite waard is. Dat wil ik juist uitzoeken! Dus bij interesse laat het weten. Ik vind het namelijk een vrij simel produkt voor toch relatief veel geld. 1 bout programeren, en je hebt er zoveel je wilt.... Maar dan moeten er wel meerdere sets gemaakt kunnen worden.

Na wat snuffelen op internet denk ik wel dat "doorsmeerbaar" en incl. bouten en bussen wel een must is. (kwaliteit)

De bouten zijn standaard bouten met in de kop een smeernippel en een kanaaltje naar het midden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet het niet, maar denk dat het lastig word om in serie te laten maken, moet toch afzonderlijk, want een shackel van een XJ is net even een andere maat als die van een wrangler ofzo.

Maar als het een leuke prijs is en het past op XJ, dan heb ik er wel oren naar.

Sorry, maar is eigenlijk bedoeld voor een YJ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...