wim hoppenbrouwers Geplaatst April 30, 2007 Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2007 Ik heb onlangs ventilatieroosters gemonteerd in de motorkap. De temparatuur in het motorcompartiment is beduidend lager bij terreinrijden en files. De airflow door de radiator is verbeterd. Ik schat dat de motor temp. 5 tot 10 C lager uitvalt. Eerst had ik last van vaporlock en zeer hoge temp onder de kap. http://www.fototime.com/inv/C92FCA52E25CA92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krukkie Geplaatst April 30, 2007 Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2007 heel netjes gedaan, heb even je fotoalbum bekeken., maar heb je nu geen last als je door het water rijd dat het sneller onder de kap komt., als er ineens een boeg golf overheen kletterd ofzo ? is wel een idee voor bij mij, want de warmte kan hij niet kwijt nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wim hoppenbrouwers Geplaatst April 30, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2007 De roosters zitten eral 4 maanden in. Onderschat niet de waterbelasting onder de motorkap met slecht weer met een snelheid van bijv. 100 km/u.bij normale standaart uitvoering. Regenwater slaat normaal ook door de grill en via onderzijde in het motorcompartiment. Ik heb absoluut tot noch toe geen problemen gehad met water en/of blubber via de roosters. Wel behandel ik de motoronderdelen welke vochtgevoelig zijn met siliconenspray , maar dat zou ik ook doen zonder de roosters. Vooral de elektra. Veel succes met je plannen. Het zal mooi worden op de weg met al die XJs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst April 30, 2007 Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2007 mooi, simpel maar doeltreffend, top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.