Spring naar bijdragen

Max lift zonder aanpassing van trackbar oid?


Recommended Posts

Hmm, 2" dus... Ik heb namelijk nog een set v.veren liggen van een 6cil ZJ, deze wilde ik dan achter monteren, dat scheelt namelijk een ietsje meer als 2". Deze veer heeft namelijk 9 windingen. De v.veren van een V8 heeft er 10, en dan kom ik boven de 3" uit en ben ik genoodzaakt andere aanpassingen te doen die ik misschien niet (waarom eigenlijk niet??) wil doen.

Hoewel ik nu wel de optie van Wrangler-tj in gedachten houd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah zo..

front rear swap

heb ik ook gehad/gedaan, alleen ik had voor acos en die kan je dan simpel opdraaien naar de juiste hoogte. is alleen geen goedkoop ding, maar leek mij wel handig waneer er een lierbumper er op komt kan je m toch weer recht zetten..

boven de 3" is een langere tracbar nodig kan door middel van relocation bracket zoals Wrangler-tj of door een verstelbare van jks re enz enz..

je kan even die voorveren die je hebt achter plaatsen en dan meten wat die aan lift geven en daar een passende set voorveren bij zoeken van re of rancho.

meten van onderkant spatbord tot aan midden van wiel standaard zit dat rond de 18, 18.5" maar kan je zelf ook meten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...