Spring naar bijdragen

Mud Bandenplus Velg


evertjan
 Share

Recommended Posts

hallo jeepers

ik ben op zoek naar een paar mud/offroad banden

ik heb nu 235-70-15 er onder 50%off/50%onroad band maar hier kom ik in het veld niet mee weg

mijn jeep is helaas dit weekend door een disco vrij getrokken omdat ik geen grip meer had

heeft iemand iets liggen hoeft niet mooi te zijn wel veel profiel en niet te duur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je al bij Bert wezen kijken? Die heeft op zijn xj mudjes liggen en een verhogingsetje..........ben je in één keer klaar voor het terrein!

wanneer ie te berijken is heb geen idee van heb hem wel 50 keer gebeld neemt niet op ###!!## of ik moet het verkeerde nummer hebben

heb je zijn nummer nog misschien weet ook niet of ie de jeep al in ter apel heeft

grt evert jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog wel een setje gebruikte 31x10,5x15. Zijn echte modderbanden dus niet echt comfortabel op de weg.

Hier zitten geen velgen bij.

Johnny

is niet erg gaat echt alleen om veld werk en velgen zijn ook wel aan te komen zouden ze om standaard velg passen

en liggen de banden in het noorden of moet ik er voor naar de andere kant van nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is niet erg gaat echt alleen om veld werk en velgen zijn ook wel aan te komen zouden ze om standaard velg passen

en liggen de banden in het noorden of moet ik er voor naar de andere kant van nederland

je zit al aan de andere kant van nederland :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...