Spring naar bijdragen

Differentieel En Rechter Achteras + Lager


c.schrauwen
 Share

Recommended Posts

Mits jij geen andere verhoudingen gemonteerd hebt (of de vorige eigenaar) zoek je er, gezien de code, eentje met 3,73:1.

Daarnaast raad ik je ten zeerste af om een tweede hands diff te monteren, dit is nagenoeg niet goed af te stellen en dan zit je binnen no-time weer met problemen. Pak dan een complete as idd.

En nog een puntje (niet dat ik je in twijfel trek) maar veel ZJ's van die bouwjaren zijn ook met een alu D44 geleverd..... Misschien de jouwe ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mits jij geen andere verhoudingen gemonteerd hebt (of de vorige eigenaar) zoek je er, gezien de code, eentje met 3,73:1.

Daarnaast raad ik je ten zeerste af om een tweede hands diff te monteren, dit is nagenoeg niet goed af te stellen en dan zit je binnen no-time weer met problemen. Pak dan een complete as idd.

En nog een puntje (niet dat ik je in twijfel trek) maar veel ZJ's van die bouwjaren zijn ook met een alu D44 geleverd..... Misschien de jouwe ook?

k'ben geen alu onderdelen tegengekomen....D44 :thumbsup: wat is dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zoek het achter differentieel want een van de glijringen is beschadigd.. en een rechter achter as met lager of een

Komplete achter as, liefst met weinig km

op het type plaatje staat: 52099998734 LS

3 73 5797-4

met ABS

dana 35 verhouding 41 11

voor een grand cherokee 98 4.0 TSi duitse import

0505073020

hmmm ik zit m'n eerste berichtje terug te lezen :thumbsup:

het type plaatje zegt 52098734 LS

3 73 5797-4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm ik zit m'n eerste berichtje terug te lezen :thumbsup:

het type plaatje zegt 52098734 LS

3 73 5797-4

D44 = Dana 44

Maar het type wat jij hebt a.d.v. je type plaatje is idd een D35 met standaard 3.73:1 overbrenging en limited slip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...