Spring naar bijdragen

Leuke Plek Voor Je Jeep


evertjan
 Share

Recommended Posts

hier in klazienaveen ligt vlak bij emmen is een leuke plek om je jeep eens uit te laten ^_^

dus weet niet of hier in de buurt nog jeepers zijn rijden hier wel een paar maar hebben volgens mij nog nooit blubber gevoeld :thumbsup:

heb zelf er ook gereden was wel leuk maar in je eentje is het niet echt veel aan vooral als ie vast zit :yes:

dus zijn er jeepers bij het forum die uit de buurt van emmen komen (andere jeepers ook welkom hoor)

om eens een dagje te raggen op het stukje terrein (wil wel foto,s op forum zetten weet alleen niet hoe)

grt evert jan :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier in klazienaveen ligt vlak bij emmen is een leuke plek om je jeep eens uit te laten ^_^

dus weet niet of hier in de buurt nog jeepers zijn rijden hier wel een paar maar hebben volgens mij nog nooit blubber gevoeld :thumbsup:

heb zelf er ook gereden was wel leuk maar in je eentje is het niet echt veel aan vooral als ie vast zit :yes:

dus zijn er jeepers bij het forum die uit de buurt van emmen komen (andere jeepers ook welkom hoor)

om eens een dagje te raggen op het stukje terrein (wil wel foto,s op forum zetten weet alleen niet hoe)

grt evert jan :whistle:

geef de exacte lokatie (coordinaten) ed ff door kunnen we misscien iets mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij gasselternijveen (9 X dubbele woordwaarde in scrabble) in de buurt is ook een stuk prive terrein beheerd door een wethouder van de zelfde regio. (Kruit)

zou best kunnen weet ik niet maar het terrein is tijdelijk als de weg klaar is halen ze de bulten en heuvels weer weg

rijden hier in de buurt veel met unimog daar best wel leuk als ze op de kant gaan

de coordinaten komen er aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...