Spring naar bijdragen

Motorblok voor 2.5 TD (VM 35 B)


CherokeePerformance
 Share

Recommended Posts

Heb nog nooit iets goeds uit Italie zien komen maar dit slaat alles. >> Het VM blok.

Ben nog geen VMers tegen gekomen die meer dan 250K kmers hebben gedraaid.

Het gaat om een '95 / '96 35B blok.

De koppen zijn nog goed, alleen het onderblok is volkomen versleten. (Lagers uitgelopen.

Weet niet of de 23 B ('95) en de 41B ('96+) overeen komen met de 35B. Iemand ervaring mee?

Heb al alle internet onderdelen zoekers ingevuld, sloperijen gebeld en een advertentie op marktplaats. Zonder succes.

Ja nieuw is alles te koop maar voor die prijzen kan ik beter een andere auto kopen.

Begin nu met de gedachten te spelen om er maar een Japans TDtje in te frummelen.

Alle ervaringen en suggesties op dit diesel drama zijn welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid, ik rij al enkele jaren met veel plezier een 4.0 HO performance cherokee. (Vandaar de naam) Deze auto heeft nu bijne 320K km op de teller (LPG) zonder noemenswaardige problemen. Het motortje draait nog als een zonnetje.

De TD kocht ik met 'tik in blok' als voorjaar project met het idee er een ander blok in te gooien en weer te verkopen. Alleen het vinden van het juiste blok is even lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

er staat bij Erwin Maasbach in Amersfoort een wrangler waar ze een V8

ingebouwd hebben of er mee bezig zijn. De eigenaar wil van het hele spul af bel of mail me even dan geef ik je een idee van de situatie

Erwin is met vakantie maar ik ken de eigenaar van het blok en die wil er vanaf 0653344773

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...