Spring naar bijdragen

Xenon Ombouwset


B--E--N
 Share

Recommended Posts

Gloednieuwe Xenon ombouwset. Had de set voor mijn BMW gekocht maar de nieuwe eigenaar wilde de set niet (had liever korting op de auto).

Mijn Cherokee heeft H4 fittingen dus mijn set gaat niet passen. Nu weet ik niet of er Jeeps zijn met H1 fittingen...

Voor wie geinteresseerd is: voor 150 euro gaat de set weg. Hij heeft me 199 euro gekost, maar liever 50 euro verlies dan een set van 200 euro die alleen maar stof licht te vangen.

Het is een 8000k ECHTE Xenon HID van Kingwood (philips electronica). Fel wit licht met lichte blauwe gloed als je er schuin in kijkt, maar niet dat lelijke fel blauwe licht.

Ik help graag met de inbouw! (hoewel het niet moeilijk is, 20 tot 30 minuten werk).

De lampen gaan gemiddeld 8 jaar mee en verbruiken maar 35 watt! Dus minder warmteontwikkeling, minder verbruik, de energie wordt volledig in licht omgezet.

Geeft 3 tot 5 keer zoveel zicht wat soms levens kan redden (denk aan fietsers zonder verlichting en obstakels op een onverlichte weg)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...