Spring naar bijdragen

[Transmissie] Inatalleren versnellingsbak


bokkieandijk
 Share

Recommended Posts

Oeps, nog steeds ff een probleempje met die vliegwiel sensor want van af de sensor komt een plat 3 aderig stekkertje waar a nog b nog c op staat.

Als het nou zo is dat er bij jou ook een 3 aderig snoertje van de sensor komt met twee zwarte en een zwart witte daar tussenin denk ik dat het wel af te lijden is van welke kleur links en welke rechts van het witte streepje moeten zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by bokkieandijk@Nov 19 2003, 18:17

Oeps, nog steeds ff een probleempje met die vliegwiel sensor want van af de sensor komt een plat 3 aderig stekkertje waar a nog b nog c op staat.

Als het nou zo is dat er bij jou ook een 3 aderig snoertje van de sensor komt met twee zwarte en een zwart witte daar tussenin denk ik dat het wel af te lijden is van welke kleur links en welke rechts van het witte streepje moeten zitten.

wink.gifwacko.gif Bij mij zit de vliegwielsensor vast met TWEE draden.. een wit/zwarte en een roze/zwarten..

Heb nog even alle schema's nagelopen maar nergens zit de vliegwielsensor vast met twee zwarte draden.. dry.gif

Wel komt grijs/zwart regelmatig voor.. Da's dan de uitgang van de sensor.

We zoeken verder...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK ben op het moment ook druk aan het speuren in de schemas maar zie wel veel CPS sensors met drie draden.

Iets wat ik niet begrijp is inderdaad waar een derde draad nou voor kan dienen want zo'n "oog" heeft bij mijn weten nooit drie draden.

Ik werk vaak met dergelijke ogen in machines maar daar zitten altijd maar twee draden aan.

Maar des al wel te plus blijft het zo dat ik een stekkertje heb met drie draden aan de kant van de sensor en ook aan de andere kant.

Waarom passen die FUCKING stekkertjes nou niet gewoon in elkaar?

Als ik het niet al was zou ik denken dat ik gek werd smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het wel het makkelijkst om op snor te gaan naar een CPS waar een ronde connctor aan zit huh.gif .

Was er maar iemand met het zelfde probleem, maar dan andersom.

Die komen we natuulijk een dag na dat we het op hebben gelost tegen rolleyes.gif .

Gister hep ik nog ff de leidingen voor de olie koeler van de bak aangesloten.

Ik hoop er vandaag aan toe te komen om de airco. koeler en de radiateur te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...