Spring naar bijdragen

LET OP!!! ONTHOOFDING


jack
 Share

Recommended Posts

Nee, het is niet wat je dacht.... maar het gaat om het volgende..

Ik en mijn vriendin hebben begin juli een Wrangler 4.0 (op gas) voor mijn vriendin gekocht,

Toen ik onze nieuwe vriend va Brunsum bijna naar zijn nieuwe thuis had gebracht, hoorde ik vreemde geluiden en dit kwam van de achteras af, het kraakte en knerpte tijdens een bocht nemen…..kl**ten

Maar na contact te hebben gehad met de vorige eigenaar, kreeg ik van deze 250 euro retour, waren we heel gelukkig mee…

Na een week gereden te hebben, kregen we weer wat te horen….maar nu kwam dit geluid van onder de motor kap vandaan, rauw lopende en af en toe ploffend (uit de uitlaat) geluid.

Heb de wrangler nieuwe olie (10w40),bougies, lucht en olie filter gegeven… maar nee… het geluid werd niet minder…nee.. er kwam er nog een bij (TIK TIK TIK).

Na wat gelezen te hebben op dit forum toch maar richting de monteur van B&S gegaan en die vertelde mij wat eigenlijk al vermoede…â€hydraulische stoters tikken en mogelijk één of meer verbrande kleppen†jeetje weer kl**ten

Dus vandaag de stoute (werk) schoenen maar aan getrokken, en onze Wrangler onthoofd..

dsc01733il9.jpg

Dit was een leuk klusje die ik samen met mijn altijd behulpzame vader in 2 uur geklaard heb.

We hadden wel het geluk dat het in en uitlaat spruitstukken erg (te) los zaten.

Aan de kop (hoofd) was na mijn mening niet veel te zien, maar breng hem morgen naar het revisie bedrijf om hem na te laten kijken en te laten reviseren.

Heb nieuwe stoters,stoterstangen en koppakkingset gehaald bij B&S

Word vervolgd….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...