Spring naar bijdragen

Bushings/rubbers bij de shackles.


 Share

Recommended Posts

Bij mijn suspesion lift-ki'('88 YJ-er)heb ik bij al m'n bladveren natuurlijk de bushings en benodigde busjes gehad, maar ik ga mijn shackles ook veranderen en wil de rubbers/bushings

die bij de shackles voor en achter(bij de bumpers komen ook vernieuwen smile.gif , nu heb ik afgelopen maandag bij Maasbach 4x4 in Amersfoort die rubbers besteld waren woensdag binnen, heb ze vandaag gehaald

had ie de verkeerde meegegeven (volgens hem ) voor een CJ(60 euries rekende hij), Kon ik weer terug mad.gif voor om te ruilen heb andere mee gehad(8stuks) kreeg 15 euries terug

alleen de busjes had ie niet. Trouwens nog veel 45 euries voor 8 van die rubbers( bij ASP-eberle kosten die 3 euries per stuk!) dry.gif maar ik heb ze nodig, want het weekend gaan we

aan de slag ennu uit de USA bestellen komen ze te laat binnen. Alleen weet ik eigenlijk nu nog niet of ik de goeie heb, ben op het advies van die gozer bij maasbach afgegaan,

"nu heb je de goeie"(moest wel uit A'dam 2x heen en weer rijden). Want als ik op de website www.asp-eberle.de kijk, op engelse taal klik en bij zoeken bushing in typ, krijg ik ook

andere te zien,waarbij de rubbers en het busje al in een grotere bus liggen. Die ik heb meegehad zijn eigenlijk dezelfde als die in de bladveren bij "bumper"shackle komen

Welke heb ik nou nodig? Want van Maasbach word ik nou ook niet veel wijzer... blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van maasbach zelf wordt je wel wijzer ,aleen die is op vakantie tongue.gif

Die gozer (heet Jordy) moet het wel weten , rijdt zelf ook een YJ

Als je het niet vertouwd , bel anders B&S in Tiel.

Die kan onderdelen binnen 1 dag in Amersfoort hebben (betaal je de B&S prijs)

Maasbach besteld daar ook zijn onderdelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van maasbach zelf wordt je wel wijzer ,aleen die is op vakantie tongue.gif

Die gozer (heet Jordy) moet het wel weten , rijdt zelf ook een YJ

Als je het niet vertouwd , bel anders B&S in Tiel.

Die kan onderdelen binnen 1 dag in Amersfoort hebben (betaal je de B&S prijs)

Maasbach besteld daar ook zijn onderdelen.

[/quote

]Ja klopt

Jordy had ook van de week de bestelling gedaan rubbers en busje rondom zou me 44 euries gaan kosten (telefonies afgesproken), maar ja als je daar voor het eerst komt,

hoort een andere prijs(ik had zoiets ja als je ze zo wil verdienen.... huh.gif ),

moet twee keer terug rijden, heb bij z'n auto letterlijk aangewezen wat ik nodig had de eerste keer dat ik kwam want ik zou zelfs eerst twee sets mee krijgen, en ben nu nog aan het twijfelenen heb de busjes ook niet terwijl je die verwachtte, heb je toch nog een beetje zoiets van jah...wanneer is erwin maasbach dan weer terug?

<div class='quotetop'>QUOTE(blauwiskud @ Jul 20 2006, 18:43 )

volgens mij heb je gewoon de goejuh..

maareh de busjes heb je wel nodig

Heeft iemand een adres hiervoor Amsterdam en omstreken....? biggrin.gif
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het het een beetje meezit ken je ze weer gebruiken.

Ik zal ook eens ff kijken of ik iets heb liggen wat er op lijkt. biggrin.gif

Maar probeer sowieso B&S te bellen om te vragen of hun ze op voorraad hebben en of je ze zaterdag al in huis kan hebben.

Heet is niet iets wat percee moet zaterdag. Die shackles kan altijd nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het het een beetje meezit ken je ze weer gebruiken.

Ik zal ook eens ff kijken of ik iets heb liggen wat er op lijkt. biggrin.gif

Maar probeer sowieso B&S te bellen om te vragen of hun ze op voorraad hebben en of je ze zaterdag al in huis kan hebben.

Heet is niet iets wat percee moet zaterdag. Die shackles kan altijd nog.

OK tongue.gif ...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...